Gå til innhold

Brasilmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere..har dere hørt noe ennå?

Har prøvd å stirre i senk postkassen uten hell...

-har tenkt ALLE "tenk om" tanker,og nå er vi bare SÅÅÅ spente på om vi får høre noe snart...

Det er jo veldig rart at noen får svar så lenge før oss, når vi er registrert samme dag...

Men det er vel bare å smøre seg med tålmodighetskrem...

Du lar vel høre fra deg når du hører noe?

Fortsatt gode ønsker for dere fremover.(måtte tiden bare gå litt fortere akkurat nå....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Ta en telefon til BUFA og hør hvor dere ligger i løypa.

Det gjorde jeg, og fikk vite at det var rett rundt hjørnet. Og det var det. 3 dager etter lå den i postkassa.

Fortsatt lykke til. Sender ventehilsener og bøtter med tålmodighetskrem til dere begge.

Beste hilsener fra

Brasilmamma..
Skrevet

Hei ut mot havet.

Ja, du kan tro vi venter om dagen.

Prøver å hypnotisere postkassa før jeg kikker nedi den "la det ligge der i dag...la det ligge der i dag..."

Det er noen lange dager...

La oss x alt vi har for at vi i allefall får svar i løpet av uka!!

Vi får "snakkes" ad.

Tvi tvi.

Brasilmamma (som nok ringer Bufa i morgen den dag...selv om jeg ikke liker å "mase" før det er gått tre mnd...uff, ikke lett det her...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...