Gå til innhold

Papirene våres er returnert til DVA

Anbefalte innlegg

Colombiamamma
Skrevet

Vi har fått beskjed om at våres papirer blir returnert til DVA. Det er usikkert hvor lang tid det tar før vi får nytt distrikt.

Vi prøver å holde humøret oppe, men vi sliter med den usikre ventetiden.

Vet vi er mange som venter. Vet også det er mange som har ventet lenger enn oss.

Håper på gode nyheter for flere av oss i løpet av de nærmeste dagene/ uken :-)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Fyren1365380423
Skrevet

UFF::UFF...hadde ikke dere fått Bogota??

Hvilke alder er dere godkjennt for???Fikk dere noen grunn for hvorfor...???

Håper dere får RASKT nytt distrikt!!!

klem og ventestøv fra

Skrevet

Så kjedelige nyheter! Dette er jo sånn vi vet kan skje, men som de fleste av oss heldigvis slipper å oppleve.

Husker "corazon" opplevde det samme, men mener å huske at de fikk nytt distrikt i.l.a et par uker. Håper at dere får nytt distrikt om kort tid, og at tildelingen ikke er langt unna!

Trøsteklem fra

Colombiamamma
Skrevet

UFF::UFF...hadde ikke dere fått Bogota??

Hvilke alder er dere godkjennt for???Fikk dere noen grunn for hvorfor...???

Håper dere får RASKT nytt distrikt!!!

klem og ventestøv fra

Vi hadde Bogotà. Godkjent 2-3 år.

Har ikke fått begrunnelse for avslaget, men ser i tidligere brev fra AF at dette er sånn som kan skje.

Håper jeg snart kan komme tilbake med en god nyhet.

Klem fra

Skrevet

Kjære Colombiamamma

Håper og tror at alt ordner seg til slutt og TELEFONEN kommer snart (c:

Sees!

klem fra

Skrevet

Kjære Colombiamamma

Håper og tror at alt ordner seg til slutt og TELEFONEN kommer snart (c:

Sees!

klem fra

Skrevet

Vi hadde Bogotà. Godkjent 2-3 år.

Har ikke fått begrunnelse for avslaget, men ser i tidligere brev fra AF at dette er sånn som kan skje.

Håper jeg snart kan komme tilbake med en god nyhet.

Klem fra

Mener å huske at på "tildelingsbrevet" for distrikt står det som standardtekst at sakene av og til blir rutinert til DVA/ annet distrikt, om det ikke er søkere/ barn som "matcher". Så det er nok flere dette gjelder for.

Uansett veldig kjedelig når det skjer for en, men det ordner seg jo til slutt..

STÅ PÅ!!

valmue1365380326
Skrevet

Kjære Colombiamamma!!!

Det var veldig leit og høre at papirene deres er returnert til DVA - men da er det vel et lite gull som er ment for dere i et annet distrikt.... Håper at dere får distrikt SNART! Vi forberedte oss på det - men nå ville det kommet som et sjokk på oss, siden vi har fått beskjed om å oppdatere attester... håper ikke det blir tilfelle nå :o( Har jo fått så stor tro på at tiden endelig nærmer seg...

Lykke til!!! xxxfingrene for at dere får positiv tilbakemelding snart!

Trøsteklem fra

Skrevet

Hei Colombiamamma.

Det var leit og høre.Jeg forstår ikke det helt......! Det er jo mange barn som kommer derfra, fam. som har ventet mye kortere en dere. Nå har jeg også begynt å lure på om det vil skje oss også. Vi har ventet like lenge som dere. Og vi har jo et distrikt som det har nesten ikke hvert forespørsel fra. Men jeg håper jo i det lengste.

Hvordan fikk du vite det, var det post eller mail. Er brevet fra Colombia datert for en stund siden? Jeg bare lurer for vår egen del...!

HAr du snakket med adopsjonsforum?

Ønsker dere lykke til og håper at nytt disrikt kommer snart.

Skrevet

Lenge siden sist! Er ikke inne her så ofte nå (litt opptatt :o).

Men, så kjedelig dette var, da! Håper likevel dere raskt får nytt distrikt og at tildelingen ikke lar vente på seg etter det. Prosessen kan være tøff innimellom, men det _blir_ barn til slutt! :o) Lykke til!!!!!!!

Stor klem fra

Colombiamamma
Skrevet

Hei Colombiamamma.

Det var leit og høre.Jeg forstår ikke det helt......! Det er jo mange barn som kommer derfra, fam. som har ventet mye kortere en dere. Nå har jeg også begynt å lure på om det vil skje oss også. Vi har ventet like lenge som dere. Og vi har jo et distrikt som det har nesten ikke hvert forespørsel fra. Men jeg håper jo i det lengste.

Hvordan fikk du vite det, var det post eller mail. Er brevet fra Colombia datert for en stund siden? Jeg bare lurer for vår egen del...!

HAr du snakket med adopsjonsforum?

Ønsker dere lykke til og håper at nytt disrikt kommer snart.

Fikk beskjed fra AF for noen uker siden. Grunn som ble oppgitt var at det var mange søknader reg. i Bogotà nå, og få barn som var frigitt for adopsjon.

Vi synest også det hørtes rart ut, men AF hadde spurt om grunn på vår oppfordring, og det var grunnen.

Tenker på dere Bellami1!

Ventetiden har jo vært ekstra lang for dere.

Vi får håpe på gode nyheter snart.

Klem fra :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...