Gå til innhold

Når på dagen kan AF ringe???

Anbefalte innlegg

valmue1365380326

Hei alle sammen!

Vi venter så spent på Telefonen! Mob. ringte på kvelden i går, den lå i veska mi så jeg fant den ikke med en gang - det resulterte i at jeg ristet veska hardt opp ned så alt falt ut - det resulterte i en "død" telefon.... De som så meg trodde vel jeg var gal, men pytt, pytt... Er det noen mulighet for at AF kan ringe før kl.0800 og etter 1600???

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116759-n%C3%A5r-p%C3%A5-dagen-kan-af-ringe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

men AF gir seg ikke før de har klart å få tak i oss, de er utrolig flinke til å spore oss opp. Vær trygg på det.

18 okt i 2000 kom telefon kl 0840 fra AF og da har de ringt noen ganger før de fikk tak i en av oss (c:

Venter spent med deg!

Vennlig hilsen

valmue1365380326

men AF gir seg ikke før de har klart å få tak i oss, de er utrolig flinke til å spore oss opp. Vær trygg på det.

18 okt i 2000 kom telefon kl 0840 fra AF og da har de ringt noen ganger før de fikk tak i en av oss (c:

Venter spent med deg!

Vennlig hilsen

Takk for beroligende svar peetmor! Jeg venter med dere også!!!! Håper dere får samme gledelige nyhet snart!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...