Gå til innhold

Hva er egentlig en typisk kineser?

Anbefalte innlegg

Det kan jeg også være med på å skrive under på :o).

-og Norsk, og Etiopisk, og- Koreansk, og Fillipinsk og Colombiansk og-,og,og-,og :o))))

Klem fra

Hvordan kunne du glemme thaiene???!!! *snufs*

Om gutta ikke akkurat liker å bli kalt søte, så er det no det de er ;-)

Fortsetter under...

At jeg kunne glemme Thaiene !!!(rister på hodet av min egen teflonhjerne.......) Det er jo nesten ikke til å tro !! Klart at de skulle være med de også :o)))).

Klem fra

For en som ikke har greie på adopsjon, må det være tillatt å komme med et innlegg fra sidelinjen;

Det "høres" det ut som om de fleste av dere har vært på hundeutstilling og kjøpt bikkje.

Er det vanlig at adopterte barn eksteriørbedømmes på denne måten av sine egne adoptivforeldre?

Vi har ikke vært på hundeutstilling og vi bedriver ikke "eksteriørbedømming".

Rett som det er blir jeg stoppet og fortalt hvilken søt datter jeg har. Blir spurt hvor hun kommer fra og en av standardene er "Hun ser ikke kinesisk ut". Det er tydelig at folk mener det som noe positivt.

Tenk om folk kom bort til deg og dine barn (hvis du har) og kommenterte at de er veldig søte, men ser ikke norske ut. I så fall hadde jeg antatt at det var negativt ment.

Poenget er at det ikke alltid er så lett å forholde seg til alle kommentarene en får på sin vei......

Litt vanskelig å kommentere innlegg nå som så mange tråder er slettet, men velger allikevel å gjøre det.

Ja, hvordan kunne hun glemme de SØTE thaiprinsene dine??? Storebror liker heller ikke å bli kalt søt, nei, men med sitt nyervervede tannlaus - smil, så er han da virkelig søt...

Ville bare si at vi har to HELT forskjellige kinajenter,en MED hudfold på øyelokket og en uten:o))

En "typisk" norsk sønn har vi også, en riktig "viking" og ALLE tre er de sjønnest på denne jord!!!

Kryss på hjertet:o))))))

En ting som er helt sikkert er at vi er så forskjellige som dag og natt uansett hvor vi er født og TAKK FOR DET!!

Så noe "typisk" kinebarn tror jeg ikke at noen av oss har.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...