Gå til innhold

opp igjen

Anbefalte innlegg

Gjest calestia
Skrevet

så var det bare å trå til igjen.. rydde opp i regninger og purringer etter nedturen.. Unnskylde meg ovenfor venner for oppførselen min.. papirarbeid jeg lå på hylla.. på`n igjen med ridning jeg sluttet med, på`n igjen med andre hobbyer jeg ga opp, på`n igjen med å kjmepe for et liv, kvitte meg med oppsparte piller og begynne å fortelle om de suicidale planene for at folk kan trå til om nødvendig..

på`n igjen, også er det bare å vente på nest nedtur, som etter normalem skal komme om allerede en uke.

hvordan i all verden er det meninga jeg skal takle dette?

å gå på trynet langflat gang på gang.. 97% av tida er jeg deppa.

70 % av den tida er jeg så deppa at jeg ikke klarer å stå opp. alltid deppa, eller totalt hyper,,

også får jeg vite at jeg alltid vil være slik. Kanskje blir periodene litt færre, litt kortere.. men for et liv???

skal jeg begynne å legge meg inn hver gang jeg går på trynet.. eller skal jeg klare meg uten, men jeg tar nesten drepen på meg selv hver gang. faen også! hva gjør jeg???

Skrevet

Jeg vet ikke hva du lider av, men kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Jeg er bipolar. Nå har jeg vært stabil i snart to år uten medisiner. Jeg tror mye av det skyldes at jeg ikke setter i gang med å ta igjen alt jeg måtte "gi opp" da jeg var nede. Lot ting gå veldig rolig for seg. Jeg er fremdeles ikke der jeg var da jeg ble syk, men akk så mye mer avslappet.

Jeg har fulgt med her på DOL ei stund nå, og det er ikke lenge siden du hadde det skikkelig ille. Hvorfor må du stresse sånn på med en gang du føler deg litt bedre?

Skrevet

Hvem sier det alltid kommer til å være slik?

TTT - men det er noe helt annet enn at det alltid kommer til å være så ustabilt som i dag...

Kizza1365380506
Skrevet

Akk ja, det er alltid tungt å rette opp igjen alt det som har skjedd i de vonde periodene. Jeg har hatt en hyper periode nå, men heldigvis ikke så ille som det pleier å være. Men jeg sitter her med bondanger for ting jeg har sagt. Må jobbe med meg selv nå dersom det ikke kommer en depresjon. Må, må, må, en blir så sliten av alltid å kjempe med noe.

Mitt hjertesukk, men jeg vet litt om hvordan du har det. Iallefall det med å rydde opp i rotet i kjølevannet.

Krysser fingrene for at du ikke får en nedtur neste uke.

Klem fra

Gjest calestia
Skrevet

Jeg vet ikke hva du lider av, men kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Jeg er bipolar. Nå har jeg vært stabil i snart to år uten medisiner. Jeg tror mye av det skyldes at jeg ikke setter i gang med å ta igjen alt jeg måtte "gi opp" da jeg var nede. Lot ting gå veldig rolig for seg. Jeg er fremdeles ikke der jeg var da jeg ble syk, men akk så mye mer avslappet.

Jeg har fulgt med her på DOL ei stund nå, og det er ikke lenge siden du hadde det skikkelig ille. Hvorfor må du stresse sånn på med en gang du føler deg litt bedre?

inkasso....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...