Gå til innhold

Enda en vanlig dag....blir uvanlig når........

Anbefalte innlegg

brevet fra BUFA ligger i postkassen!!!!!

I øsende regn ble jeg bare nødt til å "stupe inn i bilen" for å få opp brevet, som inneholdt GODKJENNELSEN....

Du verden for en følelse ..... å se det skrevet, ble helt rørt, og måtte se meg selv dypt inn i øynene i bilspeilet....Joda, der var nok en aldri så liten gledeståre der...

Så nå skal vi ta et glass vin og feire begivenheten...tenk at vi skal bli foreldre igjen!!!

Vi gleder oss sånn!!

Sender en hilsen til deg, Brasilmamma, nå er det sikkert din tur å få post.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116852-enda-en-vanlig-dagblir-uvanlig-n%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brasilmamma..

Gratulerer så mye !! Så deilig det må være å være godkjent!!

Takk for hilsenen, men det ser ikke ut som om postmannen er særlig snill om dagen )c:

Får x alt for at det kommer i løpet av uka. Jeg ringer mandag om vi ikke har fått svar.

Kos dere med godkjenninga!!

Hilsen

Annonse

Gratulere så mye, er det ikke godt å ha det svart på hvitt.

Det nærmer seg forsiktig vår 2. godkjenning også, men må nok drøye 3-4 uker før vi begynner forsøkene på å hypnotisere postkassen.

Men til dere - igjen - gratulerer og lykke til videre på veien mot målet.

Annonse

Hei!

Og gratulerer med godkjennelsen!

Kjenner at det kribler litt i

magen, vi håper på svar fra BUFA om noen få uker. Vi er registrert i BUFA 4. juni. Er det noen andre som har omtrent samme dato?

Hilsen fra

Vi har registreringsdato 2. juni hos Bufa så da ligger vi likt an. Begynner å vente på svar nå. Håper det ikke er lang tid igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...