Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

det ble arrangert et Trønder-treff i vår som jeg ikke kunne være med på, nå har jeg så lyst til å treffe noen av dere! Er det noen som vet om det planlegges nye treff? Blir litt misunnelig når jeg leser om stadige sosiale happeninger i rogaland og på romeriket... Flere som har lyst?

Vi har et egetfødt barn på snart 3, venter på et søsken fra Kina en gang til neste år (registrert i Kina mai 03).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Ja jeg vil gjerne være med på treff.

Det var jeg som drog igang det forrige, og lovet vist at jeg skulle få til et nytt, men det er ikke blitt noer av (sorry)

våren og sommeren har bare seilt av sted, med masse sol.

det er fint om du finner et sted og en dato, så blir jeg + sikkert flere med (skal begynne å jobbe i sept. så jeg må ta forbehold om vakt) jeg kan gjerne hjelpe med å sende en det e-post til folk som ikke er aktive dolere.

Klem fra

Gjest snart tre?
Skrevet

Vi hadde det så trivelig på forrige treff, så jeg blir gjerne med.

Så snart dato er satt skal jeg varsle et par vordende adoptivmødre som ikke er så aktive her på forumet.

Skrevet

Hei.

Ja jeg vil gjerne være med på treff.

Det var jeg som drog igang det forrige, og lovet vist at jeg skulle få til et nytt, men det er ikke blitt noer av (sorry)

våren og sommeren har bare seilt av sted, med masse sol.

det er fint om du finner et sted og en dato, så blir jeg + sikkert flere med (skal begynne å jobbe i sept. så jeg må ta forbehold om vakt) jeg kan gjerne hjelpe med å sende en det e-post til folk som ikke er aktive dolere.

Klem fra

Flott at det var trivelig sist og stemning for et nytt! Hvor var dere sist? Litt usikker på type sted siden jeg aldri har truffet noen fra "nettet" før, men en eller anna kafe i midtbyen bør vel passe de fleste?

Gleder meg, jeg!

Skrevet

Flott at det var trivelig sist og stemning for et nytt! Hvor var dere sist? Litt usikker på type sted siden jeg aldri har truffet noen fra "nettet" før, men en eller anna kafe i midtbyen bør vel passe de fleste?

Gleder meg, jeg!

vi var i Tyholdt tårnet sist.

Du må gjerne maile meg på [email protected]

Skrevet

Jeg fikk heller ikke vært med sist, så jeg vil gjerne være med denne gangen :-)!

Skrevet

Hei ! Ny som bruker her i kveld ! Men var på Trondheimstreffet i vår. Det var veldig trivelig. Gleder meg til neste treff, og håper enda flere blir med !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...