Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre, N. H. Dahl?

Anbefalte innlegg

Gjest deppadyret

Jeg må foklare litt først.

Jeg led i mange år av depresjon, angst, spriseforstyrrelser og tvangstanker. Jeg gikk i behadling for dette. Når jeg avsluttet behandlingen Spaserte jeg rett inn i en skillsmisse. Jeg hadde hund, og prøvde å ha en valp i tillegg. Dette ble dråpne på begeret den gangen for 4 år siden. Jeg ble atter veldig nedbrutt, fikk depresjoner og jeg følte at enten måtte valpen ut av mitt hjem, eller så kom det til å gå gale med meg. Dette mente en venn av meg også. Jeg solgte derfor valpen til noen, der den fikk et godt hjem. Og jeg kom meg videre ut av mine problemer, dog etter litt tid.

Vel, dette er nå 4 år siden og jeg tenkte i mtt stille sind at nå må jeg vel kunne skaffe meg valp igjen, da hunden min begynner å bli bra gammel.

Så tenkt så gjordt. Det gikk ett døgn... Så kom depresjonen inn i fult tog og jeg har på nytt begynt å slite med spising. Jeg har ikke matlyst, er daff, og har fått løs mage nå i flere dager. Lille valp er jeg snill med...Det er ikke det. Men jeg lurer på om jeg har bedd om bråk med meg selv og at jeg må "bite i det sure eple" og gå til oppdretter for å ta retrett... Men jeg blir jo trist av det også.

Så hva gjør jeg?

Er disse syptomene bare et "flashback" for det som skjedde for 4 år siden, eller er dette noe som har komt for å bli?

Hilsen en ellers oppegående dame, med fast jobb og venner.

Haster med svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116902-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re-n-h-dahl/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...