Gå til innhold

alle bedt på fest - bortsett fra meg...

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Nå sitter jeg her med hovet ansikt og røde øyne. Det har seg slik en på skolen (som ikke jeg kjenner så godt) skal ha fest i kveld. Alle de beste vennene mine er bedt - men jeg ble avvist. Sitter og trøstespiser sirup mens alle de andre handler inn drikkevarer og godsaker til vorspielet...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117056-alle-bedt-p%C3%A5-fest-bortsett-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Ble du avvist, eller ble du bare ikke bedt? Kanskje det er en misforståelse? Hvis alle vennene dine skal dit, slenger du deg bare med på festen, du også.

Først var det bare et par stykker som ble bedt, men flere og flere spurte om å få bli med. Da jeg spurte var det "fullt". Hun kunne ikke ha mer enn 35 stykker nemlig

Gjest CatePus

Først var det bare et par stykker som ble bedt, men flere og flere spurte om å få bli med. Da jeg spurte var det "fullt". Hun kunne ikke ha mer enn 35 stykker nemlig

35?? Har hun leid lokale, eller??

Vennene dine burde jo ha sikret seg en plass til deg, da!

Dette høres ut til å være en dårlig organisert og lite gjennomtenkt fest. Du kan jo "snike" deg inn litt senere på kvelden?

Ideelt hadde en av vennene dine vært så lojal å tilby seg å være sammen med deg i kveld istedet for å gå på fest.

Gjest ikke undertegnet

Dette høres ut til å være en dårlig organisert og lite gjennomtenkt fest. Du kan jo "snike" deg inn litt senere på kvelden?

Ideelt hadde en av vennene dine vært så lojal å tilby seg å være sammen med deg i kveld istedet for å gå på fest.

Neida... huset er sikkert 300 kvadratmeter:-(

Gjest CatePus

Neida... huset er sikkert 300 kvadratmeter:-(

Dessverre treffer man på "sånne" folk hele livet. Du får bare heve deg over det, og ikke ta det personlig. Prøv å finne på noe gøy ikveld, enten det er bowling med bestemor eller kino med lillebror.

Annonse

Junkie1365380407

Dessverre treffer man på "sånne" folk hele livet. Du får bare heve deg over det, og ikke ta det personlig. Prøv å finne på noe gøy ikveld, enten det er bowling med bestemor eller kino med lillebror.

Er jo forståelig nåkk at en plass må jo grensen gå. Men vennene dine burde jo ha klart å fikse deg med på festen.

Høres ikke ut som greie folk uansett...Gi faen i dem, de virker jo som de tror de er så mye bedre enn alle andre! "Åååå nei nå er det fullt!"

Nei, vet du...drit i dem!

Gjest girlie21

enig! kos deg skikkelig med et eller annet. Ikke sitt hjemme og stur i hvertfall! Gjør noe du virkelig liker. vet det er vanskelig å føle seg uttafor, men det må da være andre som ikke er invitert?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...