Gå til innhold

alle bedt på fest - bortsett fra meg...

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Nå sitter jeg her med hovet ansikt og røde øyne. Det har seg slik en på skolen (som ikke jeg kjenner så godt) skal ha fest i kveld. Alle de beste vennene mine er bedt - men jeg ble avvist. Sitter og trøstespiser sirup mens alle de andre handler inn drikkevarer og godsaker til vorspielet...

Gjest Pricilla
Skrevet

Kunne du ikke fått en av vennene dine til å spørre om du kunne være med da? En fra eller til gjør da ikkenoe!

Det er de som er drittsekker hvis de ikke får deg med.. Dårlig gjort!

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Bruk den andre linken til diskusjonen...

• 2 uker senere...
Skrevet

Bruk den andre linken til diskusjonen...

Det er dårlig gjort!

Men stå på, og prøv å ikke bry deg om dem.

Du er så mye bedre enn dem=)

I klassen min ber alle, alle sammen. Sånn synes jeg det bør være alle steder.

klem,

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er dårlig gjort!

Men stå på, og prøv å ikke bry deg om dem.

Du er så mye bedre enn dem=)

I klassen min ber alle, alle sammen. Sånn synes jeg det bør være alle steder.

klem,

hva vet du om at hun er mye bedre enn alle andre?!

KAN være andre grunner til at hun ikke ble bedt også liksom..

kan dere SLUTTE å bare skulle trøste, og heller fortelle henne sannheten?!

Kan hende DU ikke er like god venn med de som har festen som vennene dine er. Eller så har du kanskje ikke vært så jævlig grei mot de andre selv?! Kanskje du kler deg stygt, eller er stygg eller feit - kanskje du luktr vondt og er uhygeinisk. sånt reagerer folk på. og da hjelper det i alle fall ikke å trøste spise.. altså; jeg kjenner ikke deg, mn var sånn før, ble ikke bedt med på en dritt, anerledes nå liksom

Skrevet

Men hvis du ikke kjenner denne personen så godt, så er det kanskje derfor du ikke er bedt?

Skrevet

hva vet du om at hun er mye bedre enn alle andre?!

KAN være andre grunner til at hun ikke ble bedt også liksom..

kan dere SLUTTE å bare skulle trøste, og heller fortelle henne sannheten?!

Kan hende DU ikke er like god venn med de som har festen som vennene dine er. Eller så har du kanskje ikke vært så jævlig grei mot de andre selv?! Kanskje du kler deg stygt, eller er stygg eller feit - kanskje du luktr vondt og er uhygeinisk. sånt reagerer folk på. og da hjelper det i alle fall ikke å trøste spise.. altså; jeg kjenner ikke deg, mn var sånn før, ble ikke bedt med på en dritt, anerledes nå liksom

Har du hørt om empati??!!

NEPPE

Skrevet

NEPPE

jo, har hørt om empati og sympati og alt det der.. men er noen ganger folk TRENGER å høre noe annet..

Skrevet

NEPPE

Du må ikke bruke sånne vanskelige fremmedord! Er mange som ikke kan sånne vettu! ;)

Skrevet

Vet du hva jeg foreslår. Neste helg inviterer DU til fest, og da inviterer du alle. Du er ny og det er en fin anledning til å bli kjent med folk. Husk bare at de du ikke inviterer kan bli sittende hjemme, med røde øyne, akkurat som du gjør i kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...