Gå til innhold

Matkick, hvorfor?

Gjest kjempestyggelefant

Anbefalte innlegg

Gjest kjempestyggelefant

Jeg har hatt det ekstremt bra i fire månder, jeg har nesten ikke hatt apetitt og spist så mye jeg ville. Gikk ganske mye ned.

Nå har jeg flyttet og den siste uka har vært et helvete. Sulten hele tiden, spiser så mye frukt som mulig. Det fjerner ikke matlysten. Jeg har prøvd å spise sikkelig mye mat med høyt fettinnhold. Det funker bedre, men etter to timer er jeg sulten igjen. Jeg er sulten hele tiden. Har stappa i meg så mye at det ikke har vært plass til mer og jeg kasta opp. Kasta ikke opp med vilje, men fordi jeg ble kvalm av all maten. Dette har pågått i ei uke nå.

Hva kan dette skyldes? Jeg merker også at jeg har smerter i bein og muskulatur og at jeg bytter fort fra å fryse til å svette.

Forskjellene psykisk sett er at det føles som om noe presser inni brystet mitt slik at jeg ikke får puste.

Dette tyder på angst, jeg har diagnosen pannikklidelse og GAD. MEN! Selv om valium roer ned angsten helt, så er matlysten der forsatt.

Kan matlysten skyldes en form for angstdemping?

Går på 80mg citalopram, brukt det i 2år nå.

Bruker ingenting annet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117083-matkick-hvorfor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...