Gå til innhold

alvorlig depesjon og migrene

Anbefalte innlegg

Jeg er alvorlig deprimert fortiden, og i den forstand har jeg ganske mye migrene. Er det en sammenheng mellom dette? Jeg blir meget sliten og vil slå hodet i veggen.

Hva kan jeg gjøre for at migrenen ikke kommer når jeg er deprimert? Før jeg begynte med medisiner for migrenen så hadde jeg over 30 anfall i månden.Så jeg bruker nå inderal reptard for det. Burde jeg bytte siden jeg bruker cipramil mot depresjon?

Håper du kan svare på dette nhd!

Hilsen fortvillet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117131-alvorlig-depesjon-og-migrene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Migrene er en sykdom som kan utløses av stress. Jeg vil si at jeg stresset på meg min migrene da jeg var ung. Om depresjon er en direkte årsak til migrenen tror jeg ikke men at situasjonen du befinner deg i tilsier at du kan få migrene høres rimelig ut. Jeg tror også at man kan psyke på seg migrene. Man er så engstelig for ett anfall at man utløser et. Det er iallefall min erfaring.

Mvh

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...