Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vil benytte annledningen til og gratulere ALLE som har kommet ett stykke nermere målet de siste 2 ukene. Ser det er mange tildelinger, godkjenninger, hjemkomster og reisebeskjeder, så ingen nevnt, ingen glemt.

*G*R*A*T*U*L*E*R*E*R*

Her hos oss, går alt sin vante gang. I dag er jeg litt ekstra glad, da vi skal spise middag hjemme uten besøk, eller ute på restaurant på over 1 uke. Hvem ville vel tro at jeg skulle glede meg så til en middag med bare BPS! og meg. Nå er det lenge til jeg skal ut med, kunder, arb.kolleger, eller levrandører på en lang, lang stund. *DEILIG*

I dag er det 11mnd. siden vi ble godkjent av bufa, noe som gjør at jeg tenker vi er på vei inn i den siste ventefasen før tildeling. Nå kan det vel neppe være så alt for mange måneder igjen, før vi er i mål.

God søndag fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117233-god-s%C3%B8ndag-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei BMS! Takk for hyggelig telefonsamtale i dag. Vi xxxx fingre og tær for at den store telefonen kommer i løpet av september. Nå synes jeg det bør være deres tur til å bli foreldre.

Hils BPS

Klem fra oss 3

Kjære BMS og BPS :o))

Håper dere to har hatt en fin middag og søndagskveld i kveld. Det er jo deilig å få være litt bare dere også innimellom :o)).

Krysser alt jeg har for at vi snarest får gode nyheter fra dere !!!!! :o)

Kjempeklem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...