Gå til innhold

Lactulose spørsmål


Mischa

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har av legen blitt anbefalt å bruke Lactulose i forbindelse med at jeg har fått en analfissur.

Min datter på 13 mnd som jeg fortsatt ammer 2 ganger om dagen har i det siste hatt løs mage.

Finnes det noen sammenheng mellom hennes løse mage og min bruk av Lactulose???

Hun får vanlig mat ellers om dagen og er like blid og glad som vanlig.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gro Nylander, overlege

Lactulose suges i minimalt opp fra tarmen og går derfor knapt over i blod eller melk. Det er usannsynlig aat det er årsaken til løs mage hos barnet ditt. Vent litt og se om det ikke går over selv om du bruker laktulose. Hvis ikke kan du jo ta en prøvestans og se om det hjelper. Med vennlig hilsen GN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lactulose suges i minimalt opp fra tarmen og går derfor knapt over i blod eller melk. Det er usannsynlig aat det er årsaken til løs mage hos barnet ditt. Vent litt og se om det ikke går over selv om du bruker laktulose. Hvis ikke kan du jo ta en prøvestans og se om det hjelper. Med vennlig hilsen GN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...