Gå til innhold

Tilstandsrapport...

Anbefalte innlegg

firebird1365380441

Har vært på blåbærtur og vrikket ankelen...men fikk i alle fall plukket en masse bær.

Slike turer er som "balsam" for sjelen!

Om en uke skal jeg innlegges på en åpen døgnavdeling for å få giret ned noen hakk...samlet de løse trådene og få knyttet de fast et sted.

har så alt for mange tanker, minner, og "ting" i hodet mitt. Det har vært slitsomt, men likevel deilig, å endelig komme ut i det fri. Samtidig er det mange ting som dukker opp i skallen min. Ting jeg har opplevd de 3 siste årene og som ikke har vært "bare bare" å komme seg igjennom. Har mange spørsmål angående mye, men veldig få svar...Sliter med å la være å gruble for mye...grubler både natt og dag. Det går dessverre ut over helsa mi. Hadde ikke trodd det skulle bli på denne måten. Men ting blir ikke alltid slik en hadde trodd de skulle bli.

Heldigvis har jeg en utrolig ok psykolog, som ser at selv om jeg er bedre enn noe gang før, så er jeg forbasket sliten nå om dagene. Han har ikke pushet på med noe som helst, jeg har fått si i fra om hva jeg tror vil kunne hjelpe meg videre.

Kanskje folk synes at det blir litt gærent med en innleggelse nå, men for meg personlig , blir det deilig å slippe unna denne realiteten for en liten stund.

Den realiteten jeg sliter med, finnes inne i tankene mine og i minnene mine.Har funnet ut at jeg må få snakket, snakket, snakket og atter snakket om disse tingene, slik at jeg kan komme meg videre.

Har jo kommet inn på skole og har gått der i noen dager nå.Om noen dager skal "Psyken" og jeg ha et møte med alle lærerne mine. Tror det blir ok, godt å ha noen rundt meg som VET og som kan støtte!

Heldigvis har skolesystemet forandret seg siden sist jeg gikk på videregående, så nå får jeg med meg en del skriftlig arbeid som jeg må levere inn etter innleggelsen. Da blir nemlig ikke fraværet registrert som vanlig fravær, men som selvstudie.

Hadde det ikke vært sånn, ville jeg sannsynligvis måtte slutte på skolen. Eller la være å legge meg inn.

Jeg er fornøyd med det valget jeg har gjort. Føler at for meg, blir dette riktig.

Så er det bare snakk om 7-10 dagers innleggelse også, da. Ikke 3 1/2 år, slik som sist:-)

Tror og håper at dette blir bra...det meste ordner seg vel for "snille" jenter....?

Let's hope so!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117265-tilstandsrapport/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...