Gå til innhold

Ble litt "skremt"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke hvor vanlig det er, men jeg vet om mange som har fått det en eller flere ganger i løpet av ammeperioden. Jeg er nok veldig lett mottakelig, har ammet i 6 mnd og opplevd det med jevne mellomrom hele tiden slev om "jeg har gjort alt etter boka".

Du bør ikke fryse, spesielt ikke håndledd, føtter og bryst. Bruk ammeinnlegg av ull. Har du spreng, bør den pumpes/ammes bort. Tøm brystet helt før du bytter til det andre brystet.

Også er det BH... jeg har kutet ut spiler og blitt bedre ettter det, de kan klemme uheldig på melkegangene. Bør og så ha BH-er som løfter brystene tilstrekkelig, slik at de ikke henger og strekker på vevet.

Jeg som får det lett, passer også på å amme i ulike stillinger dagen igjennom, for at alle steder skal bli likt "belastet". En baby melker best der på brystet hvor underleppe/kjeve er.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117283-ble-litt-skremt/#findComment-706407
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...