Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skattekista nå sier sønnen min på snart 5 år da jeg i går fortalte han at oldemor er død.

Skattekiste - det er det hun er bestemora mi på nærmere 90 år som døde fra oss i går.

Hun som var så full av liv, deltok på det meste, elsket å reise, hun er aller snilleste menneske som jeg kjenner.

Så er jeg vedlig lei meg for at hun ikke fikk oppleve vårt andre barn som hun har ventet så spent på sammen med oss.

Det er en veldig trist dag.

Vennlig hilsen

Videoannonse
Annonse
Lengsel1365380312
Skrevet

Tenker på deg i denne stunden, Peetmor!

Med varme klemmer fra

Skrevet

sender deg en stoooor trøsteklem fra oss tre her du vet!!

Skrevet

De får det nå sagt, disse små... Forstår så godt at det er en trist dag. Varme tanker til deg fra

fei1365380229
Skrevet

Vil bare uttrykke min medfølelse. For en herlig "oldemor".

Klart det er trist at hun ikke får oppleve det nye lille barnet, men dere får trøste dere med at hun gledet seg sammen med dere.

Skrevet

åååå, for en trist dag peetmor!!!

Disse barna vet jo å få sagt det!!!

Varme tanker til deg og familien!!!

Hilsen

Colombiamamma
Skrevet

Det var trist peetmor!

Barn får sagt det.

Sender en varm klem til dere alle 3.

peru1365380364
Skrevet

Kjære deg, Peetmor!

Forstår godt at det må være en trist dag for dere!!

Mange trøsteklemmer fra

peru1365380364
Skrevet

Kjære deg, Peetmor!

Forstår godt at det må være en trist dag for dere!!

Mange trøsteklemmer fra

Skrevet

Skjønner så godt hvordan du har det nå peetmor.

Selv mistet jeg moren min brått for nøyaktig 11 dager siden. Om de ikke ligger i en skattekiste, så er/var de i sannhet en skattekiste. I dag har jeg vært i mammas leilighet (faren min døde for to år siden) og så smått startet opprydding. Der fant jeg av alle ting, kjærlighetsbrev fra pappa til mamma. Som du skjønner ble det ikke mye rydding, men et glimt inn i forelskelse og kjærlighet. Jeg både lo og gråt. I en av kommodeskuffene fant jeg mitt eget babyteppe. Det var så rørende....

Så sønnen din er ikke så borte vekk når han snakker om skattekister :)

Skrevet

Selv mistet jeg moren min brått for nøyaktig 11 dager siden. Om de ikke ligger i en skattekiste, så er/var de i sannhet en skattekiste. I dag har jeg vært i mammas leilighet (faren min døde for to år siden) og så smått startet opprydding. Der fant jeg av alle ting, kjærlighetsbrev fra pappa til mamma. Som du skjønner ble det ikke mye rydding, men et glimt inn i forelskelse og kjærlighet. Jeg både lo og gråt. I en av kommodeskuffene fant jeg mitt eget babyteppe. Det var så rørende....

Sender en stor trøsteklem til deg også !!!!

Klem fra

Skrevet

Sender en stor trøsteklem til deg også !!!!

Klem fra

TAKK!

Klems fra...

Skrevet

kjære DOLere. Det varmer veldig.

Vennlig hilsen

Skrevet

Min dypeste medfølelse.

Så trist å høre at du har mistet mamman din. Jeg føler virkelig med deg.

Det er vondt å miste noen som man er glad i men vi har jo skattekisten som vi kan "åpne" av og til.

Stor trøsteklem fra

peru1365380364
Skrevet

Kjære Thaimor!

Mange varme trøsteklemmer til deg og familien din!!

Gode tanker fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...