Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne få kondolere peetmor!!

Den absolutt verste dagen (eller natta med påfølgende dager) i mitt voksne liv var det da vi ble vekket opp midt på natta av tanta mi, og hun fortalte at mormor var død!! Hun var den aller snilleste jeg noen gang har kjent, og hun har lært meg veldig mye av det jeg kan i dag bl.a. av håndarbeid.

Hun rakk ikke å få oppleve mitt første barn, og det er fremdeles veldig vondt for meg.

Så - jeg forstår veldig godt hvordan du har det!!

Klem fra

Gjest ChiengMai

Skjønner så godt hvordan du har det nå peetmor.

Selv mistet jeg moren min brått for nøyaktig 11 dager siden. Om de ikke ligger i en skattekiste, så er/var de i sannhet en skattekiste. I dag har jeg vært i mammas leilighet (faren min døde for to år siden) og så smått startet opprydding. Der fant jeg av alle ting, kjærlighetsbrev fra pappa til mamma. Som du skjønner ble det ikke mye rydding, men et glimt inn i forelskelse og kjærlighet. Jeg både lo og gråt. I en av kommodeskuffene fant jeg mitt eget babyteppe. Det var så rørende....

Så sønnen din er ikke så borte vekk når han snakker om skattekister :)

Så trist å høre thaimor! *trøsteklem*

I kveld er det "To tårn" på DVD, men jeg skal få sendt en mail snart!

Så trist å høre thaimor! *trøsteklem*

I kveld er det "To tårn" på DVD, men jeg skal få sendt en mail snart!

Takk for alle de gode klemmene! Det hjelper faktisk litt :)

Peetmor: Hadde ikke tenkt å bryte inn i lenka di slik, men det passet så utrolig godt å nevne det når sorg og savn allerede var et tema.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...