Gå til innhold

Redd for å miste han

Anbefalte innlegg

Gjest dødsangst

Tror jeg er gal. Jeg er sammen med verdens snilleste og kjekkeste gutt og vi elsker hverandre masse.

Alt er bare fryd og gammen bortsett fra at jeg er livredd for å miste han. Jeg går ikke rundt og er redd han skal gå fra meg for det tror eg ikke vil skje nå siden vi har det så bra. Men jeg er redd han skal dø, bli borte fra meg for alltid. Tror ikke jeg hadde klart meg uten han og ville nok kommet etter han hadde det skjedd noe med han.

Han er frisk og ung, men han kjører motorsykkel. Det bekymrer meg. Og han røyker altfor mye. Selv er jeg redd for døden. Men er reddest for at han skal dø. Dette er vanskelig for meg for jeg drømmer stadig om begravelsen hans osv. tenker ofte på dette. Bør jeg gå til psykolog?

Hvor vanlig er det å frykte døden sånn? Jeg vil ikke dø fordi jeg vil lee lykkelig med han, men vil heller dø selv enn at han dør. Høres sykt ut. Hvordan kan jeg lære meg å akseptere at døden er en del av livet? Jeg var ikke sånn før jeg mistet bestefaren min for ett år siden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117342-redd-for-%C3%A5-miste-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...