Gå til innhold

Oppdatering av dokumenter!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

I dag fikk jeg på mail at vi skal oppdatere politiattester samt sosialrapport.

Kun at det ikke har skjedd noe nytt på familesituasjonen...?

Er det noen andre som har måtte gjøre detk? Tar ikke det lang tid ved sosialkontoret?

Forsod ikke dette helt.

Ellers må jeg bare si endelig, så skjer det for oss. Så nå kan det vel ikke ta så lang tid før vi får telefon.

En stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117422-oppdatering-av-dokumenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei bellami1

Så deilig at det endelig skjer noe med deres sak.

Ang. oppdatering av sosialrapporten, skal dere bare kontakte (den som skrev sos. rap.) sosialkont. De skriver en bekreftelse (som regel skjer dette over telefonen) at det ikke er noen forandringer i familiesituasjonen,

dvs. at dere fremdeles har jobb, fremdeles gifte, evt. oppgi ny intekt siden sist.

Lykke til, og håper vi får en glad melding fra deg snart :-)

Jippi! ENDELIG skjer det noe! Har dere passert 1 år siden dere sendte papirene til Colombia? Hvem hadde trodd at det skulle ta så lang tid denne gangen?!Prognosene for ventetid var jo så positive for 1 år siden.

Vi venter ennå på distrikt....snart 10,5 mnd siden våre papirer ble sendt Colombia. Hadde kontakt med AF på fredag, og da var vi 8 "2002'ere" som fortsatt ventet på tildeling.

Nå er det nok ikke lenge igjen for dere! Gleder meg til neste melding fra deg.

Klem fra

Annonse

Jippi! ENDELIG skjer det noe! Har dere passert 1 år siden dere sendte papirene til Colombia? Hvem hadde trodd at det skulle ta så lang tid denne gangen?!Prognosene for ventetid var jo så positive for 1 år siden.

Vi venter ennå på distrikt....snart 10,5 mnd siden våre papirer ble sendt Colombia. Hadde kontakt med AF på fredag, og da var vi 8 "2002'ere" som fortsatt ventet på tildeling.

Klem fra

....kun 9 familier fra 2002 som ennå ventet på region og forespørsel om barn, ikke 8 som jeg skrev i forrige innlegg.

....kun 9 familier fra 2002 som ennå ventet på region og forespørsel om barn, ikke 8 som jeg skrev i forrige innlegg.

Heia

2002 lista krymper allefall om ikke fort så skjer det da noe.

Hadde AF noe håp om at dere får tildeling i år eller ville ikke de si noe om det?

Jeg tenker på dere hver gang jeg logger meg på DOL og håper det er en gladmelding fra deg.

Xer fingerene på at dere hører noe snart.

PS jeg begynner å få krampe i fingrene av alle denne xingen i de siste månedene (c:

Stor venteklem fra

linus1365380366

Kun 9 familier fra 2002? Vi er også en av disse.

Vi venter fortsatt på godkjenning. Nervene ligger omtrent utenpå huden.....Kan egentlig ikke skjønne at det skal ta SÅ forferdelig lang tid å vurdere tilleggsopplysningene vi sendte. Nå MÅ det vel skje noe snart for vår del også!!

Annonse

Heia

2002 lista krymper allefall om ikke fort så skjer det da noe.

Hadde AF noe håp om at dere får tildeling i år eller ville ikke de si noe om det?

Jeg tenker på dere hver gang jeg logger meg på DOL og håper det er en gladmelding fra deg.

Xer fingerene på at dere hører noe snart.

PS jeg begynner å få krampe i fingrene av alle denne xingen i de siste månedene (c:

Stor venteklem fra

AF håpte at de snart kunne komme med gode nyheter om region til oss.

Jeg er enda optimist og håper på tildeling og hentereise dette året!

Takk for at du krysser fingrene for oss og tenker på oss, det er godt å vite.....og jeg tenker på dere, for dere har også ventet lenge nå! Mye lenger enn noen av oss hadde trodd på forhånd. Men sånn er det bare, sist gang gikk det fortere enn vi hadde håpet på.

Det var trist å lese om bestemoren din, men det høres ut som om dere har mange gode minner å tenke tilbake på, og det er alltid godt!

Jeg krysser fingrene for alle oss som venter sånn.

Mange klemmer fra

Kun 9 familier fra 2002? Vi er også en av disse.

Vi venter fortsatt på godkjenning. Nervene ligger omtrent utenpå huden.....Kan egentlig ikke skjønne at det skal ta SÅ forferdelig lang tid å vurdere tilleggsopplysningene vi sendte. Nå MÅ det vel skje noe snart for vår del også!!

Håper dere snart får gode nyheter fra Colombia. Og selv om vi har ventet lenge på distrikt, er det jo flere som har ventet mye kortere (t.o.m fått distrikt samtidig med godkjenningen). Jeg krysser fingrene for dere, og håper SNART å lese gladmelding(er) fra deg.

For akkurat 3 år siden var vi travelt opptatt med pakking og de siste forberedelser til vår første Colombiatur. Nå er prinsen vår blitt 3 1/2 år, og han gleder seg veldig til å bli storebror og å reise med STORT fly til Colombia. Han har store planer for seg og "babyen", så det blir spennende å se hvordan det blir i virkeligheten.

Stor klem fra

Klem fra

Hei ketty.

Vi har vel ganske nyaktig ventet 1år. De ble sendt i slutten av August 2002.

Skal nå oppdatere, håper på at det ikke tar så lang tid.

For å få politiattest var det nå 3-4 uker venting........! Skal nå ut for å levere persolig i håp om at "kanskje" de kan ta det mens jeg venter.

Lykke til videre. Det skjer nok noe snart for dere også...!

Vente klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...