Gå til innhold

Tildeling fra Filippinene!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lanka

3

• Tirsa2

2

• manilama

1

• fei1365380229

1

Mest aktive i denne tråden

Gratulerer med gutten, en stor dag!!! Vi kom hjem for 10 mnd. siden med en skatt på 2 1/2 fra India, og er i disse dager i gang igjen! Lykke til med reisen!

Hilsen

Heisann!

Så gøy at dere er i gang på nytt! Vi holder på med siste fase av dokument-innsamling til kommunen, så vi er også i gang. Kanskje vi kan holde følge?

Vi så dere "på by'n" da dere var hjemme sist! Dere har en nydelig jente. Mannen min oppdaget dere da dere kom ut fra Narvesen første lørdagen, og dyttet borti meg. Han får med seg alle søte jenter som ser asiatiske ut!! :-)

Jeg kom på hvem dere var litt for sent, for ellers skulle vi snakket til dere. Vår lille gullklump lå og sov i vogna si, ellers så ville sikkert dere ha lagt merke til oss også. Vi må definitivt få til et møte sammen med Krabben neste gang dere er hjemme!

Vennlig hilsen fra

Annonse

GRATULERER SÅ MYE MED GUTTEN!!!

Håper dere slipper å vente så lenge med å reise.

Fikk selv telefon igår at vi endelig er kommet på Masterlist!

Så nå sitter jeg å lager istand bildene som skal sendes nedover.

Hvor lenge stod dere på Masterlist?

Klemmer fra

Så gøy at dere endelig er kommet på masterlist!! Vi krysser fingrene for at tildelingen kommer raskt!!

Vi regner med å levere søknad nr. 2 i neste uke, så vi kommer etter!! :-)

Er forresten lykkelig over en melding fra noen venner som fikk ei jente fra Sri Lanka i dag!! Endelig skjer det noe der nede igjen - er jo litt bekymret over den lange "køen".

Klem fra

Annonse

ÅÅÅÅ, så herlig!!! Gratulerer så mye!! Så skjer det ting på Filippinene alikevel:o)

Hvilket barnehjem skal dere hente ham fra?

Han kommer fra Davao på Mindanao. Dit reiser man ikke slik at vi regner med at barnet blir eskortert til Manila. Han er i fosterhjem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...