Gå til innhold

Dokumentene som forsvant i Kina

Anbefalte innlegg

Som dere (kanskje) husker så forsvant dokumentene til 6 familier på sin vei til Kina.

Nå ser det ut til at vi enten får DTC juni 2003 eller september 2003, avhengig av hva InorAdopt får til i sin kommunikasjon med CCAA.

Hvis det blir september blir det 3 måneders forsinkelse!!!!!!!

Vi får ikke endelig beskjed før langt ut i september.

Akkurat nå er jeg dessverre super negativ. Det nytter jo ikke å henge med hode, men.........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117530-dokumentene-som-forsvant-i-kina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Salten1365380501

Hei Gjendine

Husker godt den trasige beskjeden dere fikk. Håper inderlig at dere får DTC juni 03, synes det er sørgelig hvis det skulle bli 3 mnd. forsinkelse på dere. Jeg ville vært helt fortvilet om det var meg det gjaldt, så jeg forstår godt at du er deppa.

Håper det ordner seg!

Klem fra

Hei Gjendine!

Min mann ringte til Inor adopt i dag, og han fikk beskjed om at de ikke sender papirene.

De vil heller ta med seg papirene ned til Kina, når de likevel skulle ned på et møte den 08.09.

Randi på kontoret skulle ta situasjonen opp med dem.

mvh.

mette

Takk for oppdateringen. Jeg har tenkt mye på dere. Håper det blir DTC juni på dere da.

Fikk dere vite hva &/%¤#/&" det var som hadde skjedd? Håper Inor virkelig gjør aaaalt for å rette opp i begredelighetene for dere.

Lykke til videre!

Beste hilsen fra

Dessverre vet vi ikke hva som har skjedd. Dokumentene er etterlyst, men det kan ta tid før det kommer svar fra Kina.

Annonse

Uff, det må være fryktelig irriterende %/"/ (grmmmf)!!

Håper at Inor får til at CCAA gir dere DTC i juni. En mager trøst, som ikke hjelper nå, er likevel at dersom dere får DTC i september, så kan jeg love dere at barnet dere får er akkurat det barnet som er ment for dere!

Når dere står der med barnet i armene så vil dere være uendelig glade for at DTC ble i september, for ellers ville jo barnet deres ha kommet til noen vilt fremmende :o)

Krysser fingeren for at det ordner seg. Uansett; Dere har store ting i vente!

klem fra

Takk for oppdateringen. Jeg har tenkt mye på dere. Håper det blir DTC juni på dere da.

Fikk dere vite hva &/%¤#/&" det var som hadde skjedd? Håper Inor virkelig gjør aaaalt for å rette opp i begredelighetene for dere.

Lykke til videre!

Beste hilsen fra

Det gjør de....gjør alt de kan alstå. Jeg har snakket med dem, og de kommer til å ta de direkte opp med rette person i CCAA når de skal ha møte med dem i september.

Jeg føler virkelig med dem dette gjelder, men det er altså satt mye i sving for å ordne alt til det beste for dem det gjelder.

Det må være fryktelig frustrerende når man opplever noe sånt - det er jo alles skrekk nettopp at papirer forsvinner...!!!

Imidlertid ordner det seg nok til det beste for dere - tenker på det Norrafør skriver.

Lykke til i hvert fall!!!!!

Hilsen fra meg

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...