Gå til innhold

Kina-rykter fra USA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner det å florere rykter i USA om at nye tildelinger er på vei. Det har vært stille en stund på ryktefronten. Som sagt tidligere - vet ikke hvor pålitelige kildene er, men forhåpentligvis er de ikke tatt helt fra løse luften ....

"Noen" har fått beskjed om at tildelinger kommer enten før helga eller tidlig neste uke. De fleste i USA får jo beskjed før vi hører noe i Norge, så vi bør nok legge på noen dager for vår del. På fredag er det Labour Day og fridag der borte. Kanskje er det realistisk å tro at vi får høre gode nyheter derifra over helga.

Tipper de første her hjemme kanskje hører noe neste uke .... krysser fingrene.

Oj, glemte nesten noe av det viktigste. Ifølge ryktemakeren så gjaldt det tildeling av hele okt/nov gruppa.

Det er jo bare helt fantastisk hvis alt dette stemmer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for ryktene! Dette er så spennende!

Hilsen en meget ventende

Skrevet

og håper denne positive utviklingen fortsetter.

Vennlig hilsen

Skrevet

Dette er så spennende at det er helt utrolig. Det begynner å krible i magen selv om vi ikke er før i januar gruppa...Hadde aldri trodd jeg skulle bli så revet med - er vanligvis svært så avbalansert og nøktern.

Tusen takk for infoen!!!!

Hilsen fra meg

Skrevet

Dette er så spennende at det er helt utrolig. Det begynner å krible i magen selv om vi ikke er før i januar gruppa...Hadde aldri trodd jeg skulle bli så revet med - er vanligvis svært så avbalansert og nøktern.

Tusen takk for infoen!!!!

Hilsen fra meg

Hvorfor i all verden havnet mitt svar til Snowdrop her da - jeg hadde ikke engang åpnet -adop sitt "innlegg"

Hilsen fra meg

Skrevet

Hvorfor i all verden havnet mitt svar til Snowdrop her da - jeg hadde ikke engang åpnet -adop sitt "innlegg"

Hilsen fra meg

Nå var det visst kommet riktig allikavel.....

Beklager rotet.

Salten1365380501
Skrevet

Takk for oppdateringen! Nå begynner det å ble spennende framover, kjenner det kribler i magen.

Hilsen fra

Skrevet

Tusen takk for ryktene! Dette er så spennende!

Hilsen en meget ventende

Nå går det så det suser!!! Jeg sa til mannen min i dag at jeg regner med at vi er i Kina senest i midten av Oktober. Nå er det nesten så jeg tror at vi kanskje reiser enda litt før. Vi sees, kip, før vi vet ord av det.Spennende er det, sikkert og visst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...