Walderama Skrevet 27. august 2003 Skrevet 27. august 2003 Hei! Har prøvd å sende mail til vedkommende som har overtatt Colombialisten, men mailen kommer bare i retur. Så derfor blir jeg nødt til å skrive et innlegg her for å be om det er mulig å få sendt listen på mail til meg. Mail-adressen min står på listen. Tusen takk! Mvh 0 Siter
nedtelling Skrevet 27. august 2003 Skrevet 27. august 2003 Hei Walderama Jeg har også hatt noe problemer, men det var å få åpnet vedlegget.. Vet ikke om andre har hatt samme problemer? 0 Siter
peetmor Skrevet 27. august 2003 Skrevet 27. august 2003 Heia Ser en tråd fra 19/8 at "melissa" har svar en angående adressen. Prøv: [email protected] Vennlig hilsen 0 Siter
Mattias1365380379 Skrevet 27. august 2003 Skrevet 27. august 2003 Hei! Jeg har listen oppdatert 19/8, og kan sende til deg, men mailadr din står ikke på den. Har du en mailadr jeg kan bruke? Hvis du ikke vil legge den ut her, kan du evt sende meg en mail på [email protected] 0 Siter
Melissa Skrevet 27. august 2003 Skrevet 27. august 2003 Hei, hei:-) Har fått ett par av mailene mine i retur, men er ikke sikker på om dette gjelder din. Send meg en mail på [email protected] så skal jeg ihvertfall sende deg en oppdatert Colombialiste. Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.