Gå til innhold

En ny fase.....

tobarnsmamma1365380422

Anbefalte innlegg

tobarnsmamma1365380422

har vi kommet til nå. Mammahjertet gråter litt av vemodighet og hamrer glad i vei når jeg forlater barnehagen og IKKE HØRER GRÅT!

I to dager har vesla mi grått hysterisk, men idag på den 4. dagen vinket hun, kom med sin våte, åpne munn og ville kysse meg da jeg dro. Jeg skjønte da at ting hadde falt på plass.

Snart 10 mnd siden er det at vi kom hjem med den yngste. Når vi ser på bildene, ser vi et bittelite vesen, nesten hårløs og med store, åpne, men du så sørgmodige øyne.

Tiden fremover virket som en evighet, tenk en HEL vinter, vår og sommer med hjemmetilværelse....

Nå er det liv og latter i øynene, håret er langt og blankt og jenta kan nesten ikke kjennes igjen.

Vemodig at tiden går så fort??

Ja, det er det. Tiden kommer heller ikke tillbake. Nyt dagene mens dere/vi kan.

Til dere som snart får barna i armene for første gang: Nyt dagene dere er hjemme med dem!!!!

Hilsen en tankefull, men glad

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117617-en-ny-fase/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære tobarnsmamma :o)

Så flott å høre at alt går glatt med lillemor i barnehagen :o))).

Her i huset går det også bra. Denne uka går med til bursdagsfeiring for storesøstrene, de feires tre dager til ende :o))). (Det bare ble slik iom at ikke alle kunne komme samtidig.)

Håper vi får til et treff i løpet av høsten.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117617-en-ny-fase/#findComment-708653
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...