Gå til innhold

Gratulerer!!! - så koselig :) u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

to sider bakover!?! Hvordan den havnet her er et mysterium...

Vel, kremt.... ved nærmere ettertanke kan det hende jeg trykket på "skriv ny" Det er natt og jeg burde ligget under fellen... ikke rart det stokker seg både her og der.

Ikke dårlig forresten. Klarer fint å holde liv i tråden selv jeg, uten både de syke og de berikede til hjelp,

...men nå skal jeg køye altså :)

Gratulerer alle nyblivne mammaer (og pappaer) og god natt!

peru1365380364

Vel, kremt.... ved nærmere ettertanke kan det hende jeg trykket på "skriv ny" Det er natt og jeg burde ligget under fellen... ikke rart det stokker seg både her og der.

Ikke dårlig forresten. Klarer fint å holde liv i tråden selv jeg, uten både de syke og de berikede til hjelp,

:o) Synes denne tråden var svært sjarmerende, og måtte trekke på smilebåndet!! ;O)

Håper du fikk sove godt!!

Mange klemmer fra

...og slenge meg på tråden din. Litt stusselig med nesten bare svar fra deg selv til deg selv ;-)

Men, det jeg egentlig skulle si: jeg humrer alltid så godt av innleggene dine :o) Fortsett gjerne med å lage egne "diskusjoner", du! *fnis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...