Gå til innhold

Godkjenning ICBF:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Melissa

8

• valmue1365380326

1

• snø

1

• thuva1365380402

1

Mest aktive i denne tråden

ENDELIG, Melissa, nå var det deres tur! Jammen har dere ventet tålmodig, men nå er dere et stort skritt nærmere barnet deres. Nå er dere også blant "distriktventerne". Håper dere slipper å vente så lenge før dere får neste gladmelding.

Takk for den oppdaterte Colombialisten. Du gjør en kjempejobb! Nå skal jeg fylle inn at dere er godkjent. Hvilken dato er dere godkjent?

Kos dere i fineværet!

Annonse

Heia Melissa.

Endelig var det deres tur!!!!!!!! Gratulerer så mye. Forhåpentlig tar ikke resten så lang tid, noen får jo veldig raskt. Tenker på dere!

Jeg har fått nye politiattester og i morgen skal vi ut på sosialkontoret for å oppdatere sosialrapporten. Men det beste av alt er at de skulle få den ferdig i løpet dagen!!!!!!!!!!

I løpet av dagen eller lørdag sender vi papirene til adopsjonsforum. Jippi Det skal bli herlig.

Melissa dere var jo kjempe heldige å få så "liten" alder.

Er du i samme alder som meg.... Tidlig .... 30+ alderen bare lurte.

Hva tid skal vi ha oss et treff igjen?

En stor klem fra

Hei Melissa :-)

Kjempe gode nyheter..... GRATULERER!!!

Så deilig, tenk... da er det nok ikke så lenge til dere hører noe mer!!! Kos dere med godkjenningen. En herlig følelse!?!?!

Det føles veeeldig bra ja wibekce;-). I morgen blir den første dagen på lenge hvor jeg ikke sitter å venter på postmannen:-)

Klem fra

Annonse

Endelig...:) Jeg har ventet på denne gladmeldingen fra deg, og plutselig var den her!!! Takk for mail, forresten.

Kanskje det nærmer seg for oss også, da??? :)

Kjempeklem fra

Takk:-). Satser på at godkjenningen deres allerede er klar i Colombia;-)

Klem fra

ENDELIG, Melissa, nå var det deres tur! Jammen har dere ventet tålmodig, men nå er dere et stort skritt nærmere barnet deres. Nå er dere også blant "distriktventerne". Håper dere slipper å vente så lenge før dere får neste gladmelding.

Takk for den oppdaterte Colombialisten. Du gjør en kjempejobb! Nå skal jeg fylle inn at dere er godkjent. Hvilken dato er dere godkjent?

Kos dere i fineværet!

Tusen takk:-)

Vi ble godkjent for rundt en uke siden! Fører opp datoen på colombialisten og sender den ut før helgen!

Klem fra

Heia Melissa.

Endelig var det deres tur!!!!!!!! Gratulerer så mye. Forhåpentlig tar ikke resten så lang tid, noen får jo veldig raskt. Tenker på dere!

Jeg har fått nye politiattester og i morgen skal vi ut på sosialkontoret for å oppdatere sosialrapporten. Men det beste av alt er at de skulle få den ferdig i løpet dagen!!!!!!!!!!

I løpet av dagen eller lørdag sender vi papirene til adopsjonsforum. Jippi Det skal bli herlig.

Melissa dere var jo kjempe heldige å få så "liten" alder.

Er du i samme alder som meg.... Tidlig .... 30+ alderen bare lurte.

Hva tid skal vi ha oss et treff igjen?

En stor klem fra

Takk, takk:-)

Så flott å høre at det endelig går unna for dere:-).

Ang. alder så er jeg bare barnet ;-). Jeg er 26 år.

Det hadde vært veldig koselig med ett treff snart ja, bare "rop ut" så kommer jeg:-)))

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...