Gå til innhold

hvor mange cd'er kjøper du i måneden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Omtrent 1/12 - altså kanskje én cd i året... Og mannen min kjøper vel omtrent like ofte!

Ungene får kanskje 1-2 cd'er i året, tilsammen!

Ikke mer nei..Her går det på 4-5 cd'er i måneden..

Men er særlig musikk-interessert..Klarer meg ikke uten!

Annonse

laguna1365380434

Pr. mnd.? Hjelp....

Er 2-5 mange?

Flere kjøper jeg om det er noe salg eller noe på gang..

Jeg synes ikke det er så veldig mange, vet av mange som handler mer enn det..:o)

Dessuten har jeg vært "nødt" til å erstatte noen som har blitt borte og sånn.

laguna1365380434

Nei, men 10-15 i mnd. er mange. Synes jeg.

Ja det er det, om jeg hadde kjøpt det hver måned.

Men jeg sa jo at jeg i snitt kjøpte ca2-5

Enkelte måneder kan jeg kjøpe mange(særlig om det er salg på platekompaniet) andre måneder ingen.

Enkelt og greit:o)

Annonse

Det er sjelden jeg kjøper CDer lenger, men jeg kjøper når det kommer noe spesielt god musikk.

Det siste jeg kjøpte var vel Metallicas St. Anger, mer av gammel nostalgi. Et møkkalbum, for øvrig.

Spør heller om DVD kjøp. Der er jeg ganske ram for tiden og bare den måneden her har jeg vel kjøpt Ringenes Herre - Two Towers, 24 Hours Party People, Dead Poets Society, Donnie Darko, Dogma, Snatch, Simpsons Sesong 1, South Park Sesong 2 og 3, The Pianist og Suicide Kings (de 5 siste venter jeg å få i posten og på døra i morgen og mandag).

Men denne mnd har kanskje vært noe ekstrem på DVD kjøp. Alt fra 0-10 er vel det vanlige.

Trives med film! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...