Adriana Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg har hatt det veldig tøft dette året, men har hatt det bedre de siste 3 ukene. Jeg har lært meg å tenke positivt og å holde meg oppe selv om jeg bare har lyst til å synke ned i et hull og dø. Jeg har heller ikke skadet meg på noen måte på 1 mnd. Dette høres kanskje bra ut, men det er ett problem... Jeg vet ikke hvordan jeg skal lande... Jeg kan ikke/orker ikke å være i godt humør hele tiden. Men nå som jeg er "så godt i gang" tør jeg ikke å ha noen nedturer! Jeg klarer ikke å slappe av i frykt for at jeg skal knekke helt sammen og skade meg alvorlig. Er jeg skaiten og har lyst til å slappe av så tvinger jeg meg selv til å holde det gående. Jeg trodde liksom problemene skulle løse seg hvis jeg bare lærte meg å tenke positivt, men det skaper jo bare enda et problem! Hvordan leve dette "nye" livet? Jeg vil jo ha det bra og tenke positivt og ha muligheten til å holde meg i godt humør, men jeg trenger å slappe av og ha det litt vondt innimellom også. Noen som skjønner hva jeg prøver å forklare eller som kjenner seg igjen? Sukk... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117955-hvordan-lande-trygt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Du aner bare ikke hvor godt jeg kjenner meg igjen i dette. Jeg har hatt det kjempebra lenge nå, så bra at jeg ikke lenger skal ha planlagte innleggelser på psykehuset. Men jeg har på en måte landet og det på en total feil måte... jeg fikk litt panikk av å ha det bra og begynte å lete etter det vonde. Så nå går jeg rundt her og vet ikke helt hvilken fot jeg skal stå på. Forvirret og fjern, ikke dårlig, ikke bra, tenker altfor mye, klarer ikke være i meg selv. Jeg har dessverre ikke noen gode råd til deg, men kanskje vi kan finne ut av noe sammen, alene eller med våre hjelpere? Jeg har ingen mailadresse jeg kan legge ut her, men vi kan sikkert komme i kontakt på en annen måte. Vi "snakkes" :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117955-hvordan-lande-trygt/#findComment-711879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adriana Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Du aner bare ikke hvor godt jeg kjenner meg igjen i dette. Jeg har hatt det kjempebra lenge nå, så bra at jeg ikke lenger skal ha planlagte innleggelser på psykehuset. Men jeg har på en måte landet og det på en total feil måte... jeg fikk litt panikk av å ha det bra og begynte å lete etter det vonde. Så nå går jeg rundt her og vet ikke helt hvilken fot jeg skal stå på. Forvirret og fjern, ikke dårlig, ikke bra, tenker altfor mye, klarer ikke være i meg selv. Jeg har dessverre ikke noen gode råd til deg, men kanskje vi kan finne ut av noe sammen, alene eller med våre hjelpere? Jeg har ingen mailadresse jeg kan legge ut her, men vi kan sikkert komme i kontakt på en annen måte. Vi "snakkes" :-) Godt det ikke bare er meg... Jeg har heller ingen mailadresse, men hvis du vil så kan du få mobilnummeret mitt av Petroline? Du har vel nummeret hennes! Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117955-hvordan-lande-trygt/#findComment-712677 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.