Gå til innhold

Slutt med kjæresten.....

Anbefalte innlegg

Hei.

Slutt med dama mi igjen, det gikk ikke. Vi prøvde for annen gang....

Kjenner meg på en måte lettere, men er redd også. Kommer jeg til å finne noen igjen? Får bare håpe, men er i ferd med å miste troen...

Livet er ikke lett, det skal jeg skrive under på...

Det stinker, lurer på hvorfor jeg orker å leve. Det har jeg faktisk ikke noe godt svar på....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118013-slutt-med-kj%C3%A6resten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Kjenner vi ikke alle til den følelsen. Av og til føles alt bare helt håpløst. Men mulighetene ligger på lur, kanskje rundt neste sving og før du vet ordet av det så er livet godt igjen. Vi har alle slags faser i livet. Jeg har selv nettopp lagt bak meg en tung en men føler at livet begynner å bli lysere.

Kanskje det er slik for deg og. Klart livet blir tomt når du ikke lenger har kjæresten din. Men der ute en plass venter kanskje en som passer akkurat til deg. Ikke se på dette som en nedtur men som en ny sjanse til å oppleve og kanskje treffe nye mennesker.

Ikke gi opp, så lenge der er liv er der håp vet du!!!

Lykke til med din nye tilværelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...