Gå til innhold

jan 2003

Anbefalte innlegg

bart1365380352

hei alle sammem

Min kjære tvillingsøster skal adoptere fra kina og de er reg i kina i jan 2003. Jeg har tenkt å være med på hentereisen, men tror dere det er noen mulighet at vi får reise før jul. PÅ grunn av jobben min er det bortimot håpløst å få fri etter jul og da går jeg glipp av hentereisen. Har så kjempelyst til å reise med, spesielt med tanke på at jeg ikke fikk med meg vår hentereise. Hadde tenkt å ta storebror med og vise han hvor lillesøster kommer fra.

Krysser fingre for at det blir hentereise før jul men dere som er litt inne på amerikanske sider og har litt oversikt over tildelingsprosessen, hva tror dere.

Glad for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118019-jan-2003/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei "bart"!

Vi er også i januar gruppen. Kan vel bare si at vi håper på reise før jul, men det er jo så usikkert enda...

I USA venter de nå på okt og nov tildelingene - like rundt hjørnet sies det, men man vet vel ikke sikkert før det skjer...Det hevdes at tildelingene er klare, dermed står jo desember og januar gruppene for tur...Så hvis tildelinger for okt og nov gruppene kommer nå snart kan det jo tenkes at tildeling kommer i okt - nov?????!!!

Vel det gjenstår å se.

Så kjekt at du blir med din søster på hentereise! Kanskje vi sees? Vi reiser med VB.

Hilsen fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118019-jan-2003/#findComment-712128
Del på andre sider

Hei "bart"!

Vi er også i januar gruppen. Kan vel bare si at vi håper på reise før jul, men det er jo så usikkert enda...

I USA venter de nå på okt og nov tildelingene - like rundt hjørnet sies det, men man vet vel ikke sikkert før det skjer...Det hevdes at tildelingene er klare, dermed står jo desember og januar gruppene for tur...Så hvis tildelinger for okt og nov gruppene kommer nå snart kan det jo tenkes at tildeling kommer i okt - nov?????!!!

Vel det gjenstår å se.

Så kjekt at du blir med din søster på hentereise! Kanskje vi sees? Vi reiser med VB.

Hilsen fra meg

Mange byråer i USA mener det er lite sannsynlig at des og jan får tildeling sammen - Det er også store grupper både i des og jan. Dermed kan man kanskje tenke at det blir desember før vi får tildeling?? Men dette er det ingen som vet sikkert.

Nok en gang -hilsen fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118019-jan-2003/#findComment-712292
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...