Gå til innhold

Hjertesukk

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Har fått innvilga 100% attføring så nå har jeg begynt på skole. Men det er skole kun to dager i uka. Og ellers sitter jeg og kjeder meg..Lite venner igjen her i byen også og selv om jeg ønsker meg en kjæreste så finner jeg liksom aldri en.

Alle andre har kjæreste og er dermed mer opptatt...

Selv bor jeg hjemme hos foreldrene mine fordi det ikke er avklart om jeg får bostøtte her i byen eller må flytte til studieplassen (hvor jeg kjenner ingen!!)

Poenget er at jeg kjenner på ensomheten og problematikken nærhet..vanskelig den, spesielt når man trenger noen å fokusere livet rundt. Gjør ikke vi alle det?

Skal ta opp med aetat i morgen om jeg kan jobbe litt..da får jeg i hvertfall noe mer å gjøre..det er så destruktivt dette å ikke ha noe å gjøre..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118050-hjertesukk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke u n d e r t e g n e t

Merkelig det med attføring. Du ORKER, eller ihvertfall ønsker, å jobbe, men har bare bitt tilbudt to dager skole i uken.

Mange andre er så dårlig fungerende at de ikke orker tanken på jobb, men aetat kjører de i et attføringsopplegg enten de vil eller ikke. Selv så ønsket jeg etter lang tids sykemelding å begynne på en eller to dager jobb pr uke i aetats regi. Fikk beskjed om at det var for lite! Måtte jobbe mer enn det skulle det være noen vits!

Med det som resultat at jeg idag er totalt ikkefungerende atter en gang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118050-hjertesukk/#findComment-712055
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...