eSpeN20 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Hei. Jeg begynnte allerede som 14 åring å røyke hasj, gikk deretter over til speed og ectacy når jeg ble 18. Jeg tenkte alltid, `skader vel ikke teste det en gang til.. Men nå som jeg er blitt 20år gammel og holdt meg unna stoff i 5-6mnd merker jeg skadene. Humørsvingninger og problemer med nervene. Jeg tenker med meg selv, 20år og problemer med nervene, det er vel ikke akkurat normalt? Unngår store folkemengder og er smådeprimert. Helt motsatt av hva jeg var før, energisk, glad og sosial. Har vært til legen, som ga meg sobril. 25stk. Løser problemet i 25dager... Kan problemer med nervene i det hele tatt fikses ? Trenger råd... Mvh fortvilet gutt20. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118083-sliter-etter-dopbruk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rime Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hei! jeg er ei jente på 20 selv som også har hatt ett rusproblem.begynte samtidig som deg å røyke hasj,senere relativt hyppig bruk av E og speed i 2-3 år. sleit også,og sliter fortsatt med nerver etter dette.og sosial angst,som du også sannsynligvis har,unngår å treffe mennesker uten å være rusa på no evt.dette er "vanlig" etter å ha brukt stoffer som spesielt E.det fucker opp hjernen no helt jævlig.jeg fant fort ut at det å slutte var ikke det verste,men perioden etter,og den har jeg fortsatt, er verre.Men!jeg har fått stor hjelp fra Put,vet ikke om du har hørt om det,Psykiatrisk ungdomsteam.det er en slags poliklinikk for ungdom som har eller har hatt rusproblemer.der kan du gå til samtaler,de gir deg resept på medisiner etc.det er ett gratis tilbud men man må ha henvisning fra lege.nå vet ikke jeg hvor du bor men er det en stor by er det sannsynlig at det kan være køer.men du bør ihvertfall prøve.om ikke annet høre med legen din om det er andre du kan prate med.ting letner utrolig mye da,og de gir deg litt perspektiv og trua på ting.. laangt svar men håper du fant noe nytte i det! lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/118083-sliter-etter-dopbruk/#findComment-712778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.