Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk tildeling 21 Juli og skal reise til Manila 13 sep.

Er det noen flere som skal reise ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare ønske dere masse lykke til med reisen !!!

Det er nå snart tre år siden vi hentet hjem våre tvillinger fra Thailand, men jeg husker det som om det skulle vært i går, det var en stor opplevelse :-)

God tur til Filipinene !!

[email protected]

Salten1365380501
Skrevet

Hei Saltdal.

Ville bare ønske dere en god tur !

Ut fra nicket ditt regner jeg med at du også er fra Nordland ???

Hilsen fra

Skrevet

Skulle gjerne blitt med nå, men vi må nok smøre oss med tålmodighet en måneds tid til. AF kan vel svare på om dere får reisefølge.

Skrevet

Hei saltdal

Fikk lyst til å fortelle deg at bestemor mi som nylig døde hadde Manilaforeningen (trøndelag) som sin hjertesak. Manilaforeningen var forøvrig på Tven for et års tid siden(tror jeg det var) hvor det var noen eldre damer bla bestemor som satt å strikket og heklet for inntekt til gatebarna.

Men uansett lykke til videre!

Vennlig hilsen

Skrevet

Hei saltdal

Fikk lyst til å fortelle deg at bestemor mi som nylig døde hadde Manilaforeningen (trøndelag) som sin hjertesak. Manilaforeningen var forøvrig på Tven for et års tid siden(tror jeg det var) hvor det var noen eldre damer bla bestemor som satt å strikket og heklet for inntekt til gatebarna.

Men uansett lykke til videre!

Vennlig hilsen

og kos dere masse med reiseforberedelsene (c:

Klem fra

Skrevet

.

Jeg også slenger meg på ønsket om en fantastisk tur til Filippinene!

Hilsener fra

Vannkastanje 1
Skrevet

Ønsker dere en riktig god tur til Filippinene.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...