Gå til innhold

Hvor mye veier du!

Anbefalte innlegg

Gjest Tjukkeline
Skrevet

Jeg er kvinne på 45.

Veier 95 kg og er bare 165 høy!

Men ser faktisk ikke SÅ feit ut. Tror jeg da! Men det er jo ikke alt av klær jeg kler da, dessverre. Skulle gått ned 20 kg, så hadde jeg blitt bra.

Er vel ikke noe bedre å være 'beinrangel' tror jeg?

Er du fornøyd med vekta?

Gjest kommer an på
Skrevet

Jeg tror ikke det er så mange som er helt fornøyd med vekta si ; enten en er tynn eller tykk.

Noen kler å være litt lubne , andre igjen kler å være slanke.

Selv er jeg 176 cm. høy og 65 kilo.

Det tror jeg er passe for meg .

Gjest BareMegBare
Skrevet

53kg

52 kilo. Men så er jeg 1.76 høy. Skulle gjerne ha lagt på meg litt, men det går ikke. Så jeg er heller ikke fornøyd.

Gjest Tjukkejente19
Skrevet

jente 85kg, 1.85 høy, har gått ned fra 94, men bør gå ned enda litt. Men som du sikkert vet, det er ikke så lett..

Gjest antislanking
Skrevet

Jeg er kvinne, 33 år, 180 cm lang, og veier 121 kg.

Selvsagt ikke fornøyd med vekta.

Skrevet

Jeg er 181 høy og veier litt over 70 kilo, ganske slank med andre ord. Men jeg er godt trent og trives med vekta. Noen få kilo mer hadde kanskje vært ideelt, men det er ikke noe jeg tenker på.

Skrevet

Jeg er 158 cm høy og veier 64 kg. Jeg er DØDSFORNØYD!!!!

Skrevet

Vekta har jeg kasta ut for lenge siden, vi kom ikke overens.

Lurte meg på noen annens vekt for en stund siden, og skrek i smerte. Er 160 kort og 63 kg. Tror halvparten av de kg'ene ligger fordelt i bh-en og rundt det som en gang var midjen. Må påpeke at kun ca 0,3% av vekta er muskler, da jeg ikke har trent siden 2. verdenskrig.

Skrevet

Er 172 og veier 53 kg, skulle gjerne veiet litt mer jeg og....

Gjest Pricilla
Skrevet

Kvinne på 22 år, 164 høy og 58 kilo.

Vil ned fem kilo.

Skrevet

Er 172 og veier 53 kg, skulle gjerne veiet litt mer jeg og....

Jeg er 1.60 (ca..) og veier 65 kilo (+,-)

Gjest tynnemeg
Skrevet

Kvinne 23 år, 183 cm. og 64 kg. Skulle gjerne lagt på meg litt... Ca. 70 synes jeg er passe.

Skrevet

Jeg er 174cm høy og veier 64kg og er kjempefornøyd:)

(det er vel lov til å si at man er fornøyd?)

Skrevet

Jeg er 176 cm. og veier nå 64 kilo.....fornøyd nok ;o)

Tror nok de som er kjempetynne og ikke klarer å legge på seg , sliter like mye som de som har for mye .

laguna1365380434
Skrevet

Jeg veier ca 55 kg. Er ganske fornøyd, selvom jeg har gått opp noen kilo over sommern.

Masse late dager.

Synes både mye og lite kan være fint, bare folk har litt sans og stil.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Er 1.79 høy,kvinne og veier 68 kg.

Har trivselsvekt nå .

Har vært nede i 60 kg,og da var jeg bare skinn og ben.

Skal prøve å holde meg på denne vekta.

Tanya1365380060
Skrevet

Er 165, veier 54 etter å ha veid meg akkurat nå.

Er fornøyd med vekten, men driter egentlig i den, veier meg aldri. Det som gjelder for meg er hvordan kroppen min ser ut, ikke hvor mye en vekt viser. I fjor da jeg trente mye, veide jeg også endel mer enn det jeg gjør nå, pga muskler ol.

Så i mine øyne betyr da vekt ingenting, så lenge jeg ser bra som ut etter de målene jeg har for meg selv :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...