Gå til innhold

Hundekvinnen slapp fengsel


Gjest Sollia

Anbefalte innlegg

Fy søren, det er ingen rettferdighet her i verden! Her har hundene hennes drept og spist en liten gutt, og det eneste hun får er 60 dagers betinget fengsel! Hun kunne godt fått straff for dette synes jeg...

Andre synspunkter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 153
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    50

  • huufsa

    31

  • Prozak

    8

  • laguna1365380434

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Skjermtrollet

Jeg synes hun burde vært tiltalt og straffet for uaktsomt drap med mange år i fengsel.

Med vennlig hilsen

Sykt! Tenker på hvor mange år man får i forhold for å stjele et maleri.. (..tenkte på Skrik..)var ikke det 8 år eller noe a?

Konklusjon: Et maleri er verdt mer enn et menneskeliv!??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt! Tenker på hvor mange år man får i forhold for å stjele et maleri.. (..tenkte på Skrik..)var ikke det 8 år eller noe a?

Konklusjon: Et maleri er verdt mer enn et menneskeliv!??!

Dere har rett all sammen. Det er helt sinnsykt. Og av alle ting så anket hun dommen... Hun burde blitt sperret inne for uaktsomtdrap!!!!

Jeg tror det er mange som mener det her i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt*

Med fare for mye pepper nå...

Jeg er selv hundeeier, dog med bare to stykker.

Jeg tror det værste som kunne skje, er om en av mine 'sussebasser' hadde skadet noen, og jeg er veldig fast i prinsippet om at hadde det skjedd, måtte den bøte med livet.

For noen år siden hadde jeg en som 'viste tendenser', han var rimelig agressiv. Han avlivet jeg, i redsel for at noe kunne skje. Kjempetrist, for hjemme var han en hærlig fyr. Så sant det ikke kom noen...

Jeg mener at denne dama har fått straff nok. Det må være helt forferdelig for henne også, det som har skjedd.

Selvfølgelig, med så mange hunder bør man ha bedre kontroll... -men hun trodde kanskje hun hadde det.

Det som skjedde var et uhell, som desverre fikk fatale følger. Forferdelig og trist er det uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke signert

*kremt*

Med fare for mye pepper nå...

Jeg er selv hundeeier, dog med bare to stykker.

Jeg tror det værste som kunne skje, er om en av mine 'sussebasser' hadde skadet noen, og jeg er veldig fast i prinsippet om at hadde det skjedd, måtte den bøte med livet.

For noen år siden hadde jeg en som 'viste tendenser', han var rimelig agressiv. Han avlivet jeg, i redsel for at noe kunne skje. Kjempetrist, for hjemme var han en hærlig fyr. Så sant det ikke kom noen...

Jeg mener at denne dama har fått straff nok. Det må være helt forferdelig for henne også, det som har skjedd.

Selvfølgelig, med så mange hunder bør man ha bedre kontroll... -men hun trodde kanskje hun hadde det.

Det som skjedde var et uhell, som desverre fikk fatale følger. Forferdelig og trist er det uansett...

Jeg regner med du ikke lot hundene dine løpe fritt rundt, slik hun gjorde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg regner med du ikke lot hundene dine løpe fritt rundt, slik hun gjorde?

Selvfølgelig gjør jeg ikke det.

Men hun hadde vel hundene sine i hundegård hun også? Jeg har forstått det sånn at de hadde klart å komme seg ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig gjør jeg ikke det.

Men hun hadde vel hundene sine i hundegård hun også? Jeg har forstått det sånn at de hadde klart å komme seg ut...

Jo, men hadde det ikke alt før dette hendte kommet kritikk mot hennes hundehold til lensmannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke signert

Selvfølgelig gjør jeg ikke det.

Men hun hadde vel hundene sine i hundegård hun også? Jeg har forstått det sånn at de hadde klart å komme seg ut...

Neida. Drapshunden sto løst bundet fast til en stolpe. Hundegården var vel så full av dritt at hun ikke kunne ha dem der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men hadde det ikke alt før dette hendte kommet kritikk mot hennes hundehold til lensmannen?

Når man har mye hunder, er det endel lyd til tider...

Jeg vet ikke hva slgs klager lensmannen hadde fått tidligere?

Hadde hundene løpt mye løse før denne forferdelige hendelsen skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har mye hunder, er det endel lyd til tider...

Jeg vet ikke hva slgs klager lensmannen hadde fått tidligere?

Hadde hundene løpt mye løse før denne forferdelige hendelsen skjedde?

Ja, foreldrene til Johannes har bl.a. sagt at ungene flere ganger følte seg trua ettersom hundene ikke satt fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Drapshunden sto løst bundet fast til en stolpe. Hundegården var vel så full av dritt at hun ikke kunne ha dem der.

Da er jeg enig i at noen bør gripe inn. Og det skulle selvfølgelig vært gjort mye tidligere, noen fra dyrevernet burde ryddet opp her.

Sånne forhold forårsaker stress hos dyrene, og kan være den indirekte årsaken til hendelsen... - men noen burde selvfølgelig ha reagert for lenge siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, foreldrene til Johannes har bl.a. sagt at ungene flere ganger følte seg trua ettersom hundene ikke satt fast.

Da syns jeg det er merkelig at ikke lensmannen har vært inne i bildet lenge før...

Men kvinnen har selvfølgelig ansvar for hundene sine, men så vidt jeg har skjønt så er hun ikke helt 100% psykisk...

Tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da syns jeg det er merkelig at ikke lensmannen har vært inne i bildet lenge før...

Men kvinnen har selvfølgelig ansvar for hundene sine, men så vidt jeg har skjønt så er hun ikke helt 100% psykisk...

Tragisk.

Nei, det kan hun umulig være. Hadde mine hunder drept et barn, hadde jeg gått frivillig i fengsel. Det neste blir vel at hun krever erstatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan hun umulig være. Hadde mine hunder drept et barn, hadde jeg gått frivillig i fengsel. Det neste blir vel at hun krever erstatning.

Det hadde ikke vært overraskende nei. Tror jeg hørte på nyhetene at hun hadde anket.

Hadde jeg eid en hund som hadde drept et barn, hadde jeg hatt problemer med å leve videre med tanke på at jeg var skyld i et barns død. Denne dama har sagt at hun ikke følte noe etter at dette skjedde. Hvordan er det mulig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke vært overraskende nei. Tror jeg hørte på nyhetene at hun hadde anket.

Hadde jeg eid en hund som hadde drept et barn, hadde jeg hatt problemer med å leve videre med tanke på at jeg var skyld i et barns død. Denne dama har sagt at hun ikke følte noe etter at dette skjedde. Hvordan er det mulig??

Dama er psykisk syk, og trenger hjelp.

Mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan hun umulig være. Hadde mine hunder drept et barn, hadde jeg gått frivillig i fengsel. Det neste blir vel at hun krever erstatning.

Hei,

Hun HAR krevd erstatning, fordi politiet avlivet hundene som drepte gutten!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt*

Med fare for mye pepper nå...

Jeg er selv hundeeier, dog med bare to stykker.

Jeg tror det værste som kunne skje, er om en av mine 'sussebasser' hadde skadet noen, og jeg er veldig fast i prinsippet om at hadde det skjedd, måtte den bøte med livet.

For noen år siden hadde jeg en som 'viste tendenser', han var rimelig agressiv. Han avlivet jeg, i redsel for at noe kunne skje. Kjempetrist, for hjemme var han en hærlig fyr. Så sant det ikke kom noen...

Jeg mener at denne dama har fått straff nok. Det må være helt forferdelig for henne også, det som har skjedd.

Selvfølgelig, med så mange hunder bør man ha bedre kontroll... -men hun trodde kanskje hun hadde det.

Det som skjedde var et uhell, som desverre fikk fatale følger. Forferdelig og trist er det uansett...

Hei,

Det hun har gjort er i prinsippet ikke forskjellig fra hvis man setter seg bak rattet etter man har kjørt.

Og hun synes trolig ikke det er så "forferdlig", ettersom hun har forsøkt å kreve erstatning fra politiet fordi de avlivet hunden som drepte gutten....

Hun fortjener mange års fengsel - akkurat som en promillekjører som dreper noen.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama er psykisk syk, og trenger hjelp.

Mener jeg...

Det er svært mange som sitter i fengsel, selv om de er psykisk syke.

Hun er strafferettslig tilregnelig, og da kan/bør hun straffes når hun setter andres liv i fare.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...