Gå til innhold

Hundekvinnen slapp fengsel


Gjest Sollia

Anbefalte innlegg

"Det hun har gjort er i prinsippet ikke forskjellig fra hvis man setter seg bak rattet etter man har kjørt.

"

Etter at man har "drukket" skulle det selvsagt stå!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 153
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    50

  • huufsa

    31

  • Prozak

    8

  • laguna1365380434

    6

Mest aktive i denne tråden

hvis barna deres under 18 år gjør noe galt?

Du trakaserer og forfølger en stor menneskegruppe, hundeeiere. De er minst like fortvilet over denne situasjonen som alle andre.

Hei,

For noe tull. Barn er selvstendige mennesker. Det er ikke hunder.

Hvis man påtar seg å holde hund er man selvsagt ansvarlig for hva den foretar seg. Det er da en selvfølge.

Og hva er dette våset med at jeg "trakkasserer" en gruppe? Jeg påpeker at det individet som ikke passet på hundene sine, burde vært dømt for uaktsomt drap. Jeg har ikke nevnt at alle andre hundeeiere burde straffes.

Skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet avlivet 'alle' hundene, Sør. Ikke bare den som drepte.

De kunne ha kostet på seg bryet med å finnne ut hvilke hunder det var riktig å avlive.

Jeg hadde nok ikke gjort noe med det om jeg var henne og i den situasjonen, så jeg mener vel at dama er totalt ustabil psykisk.

Allikevel handlet politiet 'hals over hodet' da de begynte avlivningen av hundene helt vilkårlig...

Den avlivingbølgen de kastet seg på der er så horribel at det er nesten så polititiet skulle hatt samme straffen selv. Total mangel på respekt for liv.

",,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Fordi hvis man fornærmer andres intelligens, og samtidig er så arrogant at man ikke eier evne til å innse det, så fremstår man som mer seriøs hvis man avslutter med "vennlig hilsen", "klem" etc. Tullball, men slik er det.

"................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Drapshunden sto løst bundet fast til en stolpe. Hundegården var vel så full av dritt at hun ikke kunne ha dem der.

"Drapshunden sto løst bundet fast"

Øhm.....-1 = 1 ?

".................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis barna deres under 18 år gjør noe galt?

Du trakaserer og forfølger en stor menneskegruppe, hundeeiere. De er minst like fortvilet over denne situasjonen som alle andre.

Men det er greit det, skjønner du, å trakassere disse. Så lenge de ikke er av sydlandsk opprinnelse - da kan de ikke klandres.

"....................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg ikke trakkasert av Sør, og jeg tror ikke det er hans intensjon heller.

Men at dette var en fortvilet situasjon for mange hundeeiere, det er sikkert. Spesielt for hundekjøremiljøet, som også er kjent for å ha mange hunder.

Det ble en skikkelig nedtur for de, men det viste seg heldigvis at hun ikke er i dette miljøet.

I hundekjørermiljøet er de veldig opptatt av sikring og stell av hunder, og de er også flinke til å 'passe på hverandre' om noe uforsvalig skulle dukke opp.

Da slår de ned på det med en gang.

Men hva i helvete er det som, på tross av alt dette, gjør det greit å avlive resten av hundene? Var det noen som helst undersøkelse av disse, som konkluderte med at de også hadde adferdsproblemer og var farlige?

"....................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt! Tenker på hvor mange år man får i forhold for å stjele et maleri.. (..tenkte på Skrik..)var ikke det 8 år eller noe a?

Konklusjon: Et maleri er verdt mer enn et menneskeliv!??!

Slike sammenligninger holder ikke, desverre. Det er tross alt slik at alle forbrytelser har en strafferamme, og denne kan være ganske stor. Dermed kan man risikere at noen straffer virker feil i forhold til andre, når man tar i betratkning forbrytelsene som ligger til grunn. Men slik er det nødt til å være, til en viss grad.

Men jeg er selfølgelig enig at når man sammenligner disse så blir noe helt feil. Men da spør jeg heller hva som er logikken bak en straff på 8 år for et simpelt vinningstyveri?

"..................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg ikke trakkasert av Sør, og jeg tror ikke det er hans intensjon heller.

Men at dette var en fortvilet situasjon for mange hundeeiere, det er sikkert. Spesielt for hundekjøremiljøet, som også er kjent for å ha mange hunder.

Det ble en skikkelig nedtur for de, men det viste seg heldigvis at hun ikke er i dette miljøet.

I hundekjørermiljøet er de veldig opptatt av sikring og stell av hunder, og de er også flinke til å 'passe på hverandre' om noe uforsvalig skulle dukke opp.

Da slår de ned på det med en gang.

Så viss man er så uheldig å ha en "kriminell" nabo så skal man straffes for at man bor der man bor. Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er greit det, skjønner du, å trakassere disse. Så lenge de ikke er av sydlandsk opprinnelse - da kan de ikke klandres.

"....................."

Hvor er denne påståtte trakasseringen av hundeeiere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva i helvete er det som, på tross av alt dette, gjør det greit å avlive resten av hundene? Var det noen som helst undersøkelse av disse, som konkluderte med at de også hadde adferdsproblemer og var farlige?

"....................."

Hvis hundene er sammen i en gjeng, og én av de angriper kunne det like gjerne vært en av de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hundene er sammen i en gjeng, og én av de angriper kunne det like gjerne vært en av de andre.

For en gangs skyld får må jeg bryte policien min om å ikke svare på innleggene dine.

Det der er sprøyt. Iom. at du ikke vet hva du snakker om, så bør du holde deg for god til å komme med slike uttalelser.

"..................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hundene er sammen i en gjeng, og én av de angriper kunne det like gjerne vært en av de andre.

Hva er det slags skittprat, de avlivet over 20 hunder itillegg til de 4 som de hadde identifisert som de skyldige. Mange av de var innelåste i huset og hadde ikke vært ute i det hele tatt.

Du er brutal av natur Sør, skyt først, spør etterpå, akkurat slik politiet gjorde. Det er vel slikt du liker, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gangs skyld får må jeg bryte policien min om å ikke svare på innleggene dine.

Det der er sprøyt. Iom. at du ikke vet hva du snakker om, så bør du holde deg for god til å komme med slike uttalelser.

"..................."

Du skriver: "Det der er sprøyt"

Det var jo et overbevisende "argument".

Beklager, Prozak, men hvis en gruppe hunder er med på å drepe et barn, så er det hamrende likegyldig hvilken hund det var som bet.

Forventer du virkelig at guttens foreldre skulle fortsette å bo ikke langt fra de hundene som var med på å drepe gutten deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke fyren Sør, men du.

Jeg uttrykker meg i klartekst.

Hvis jeg hadde ønsket å trakassere hundeeiere så ville de ikke vært i tvil om det.

Jeg har intet ønske om å trakassere noen, men å påpeke at hundeeieren (i entall) selvsagt burde vært dømt for uaktsomt drap.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Det der er sprøyt"

Det var jo et overbevisende "argument".

Beklager, Prozak, men hvis en gruppe hunder er med på å drepe et barn, så er det hamrende likegyldig hvilken hund det var som bet.

Forventer du virkelig at guttens foreldre skulle fortsette å bo ikke langt fra de hundene som var med på å drepe gutten deres?

Gruppe hunder, hm du leser tydeligvis ikke hva som skrives til deg og velger og svare på andre ting. Det var 4 hunder som angrep, men 26 som ble avlivet. 22 av disse var ikke på åstedet, men faktisk innelåst i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det slags skittprat, de avlivet over 20 hunder itillegg til de 4 som de hadde identifisert som de skyldige. Mange av de var innelåste i huset og hadde ikke vært ute i det hele tatt.

Du er brutal av natur Sør, skyt først, spør etterpå, akkurat slik politiet gjorde. Det er vel slikt du liker, er det ikke?

Beklager, men et barn er revet i filler av en gjeng hunder. Det er meg hamrende likegyldig (alt annet tatt i betraktning) om de tok en hund for mye, istedet for en hund for lite.

Kanskje de har forhindret at det skulle skje igjen med ditt barn.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...