Gå til innhold

Hvorfor så sint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har for ca 3 uker siden begynt på Aurorix (antidepressiva). Har merket at depresjonen har lettet litt, har litt mer krefter, men jeg er så sint!! Sint er kanskje ikke helt det riktige ordet, frustrert passer kanskje bedre.

Jeg er så frustrert at jeg av og til føler at jeg hater alle rundt meg. Har lyst til å kjefte og knuse ting, og bare slå og slå på noe eller noen... Vet det høres fælt ut og jeg vet at jeg aldri vil gjøre noen noe. Jeg greier ikke engang å knuse et glass, men frustrasjonen river meg i biter.

Jeg er redd for å vende sinnet innover og skade meg selv, er redd for å miste kontrollen.

Blir så frustrert og tror det er fordi det er så vondt i meg, og jeg er redd. tenker mange ganger at jeg vil dø. Har foreløpig kontroll, vil vel egentlig ikke det, men blir redd fordi jeg blir så sint.

vet ikke hva jeg skal gjøre.

Skrevet

Så bra, du har sikkert GOD grunn til å være sint!

Jogg som faen i skogen, hver dag. Punch løs på en pute ellernoe. Og har du ikke psykolog så skaff deg en:)

Skrevet

Du kan prøve Zyprexa, det hjelper mot sånt.

jeg har brukt zyprexa. Gikk opp fra 49 til 75 kilo på en mnd og utviklet pga dette spiseforstyrrelser som jeg måtte slite med i tillegg... Det var det siste jeg trengte da, sliter fortsatt etter 5 år med å gå ned igjen.

Skrevet

Så bra, du har sikkert GOD grunn til å være sint!

Jogg som faen i skogen, hver dag. Punch løs på en pute ellernoe. Og har du ikke psykolog så skaff deg en:)

Hum. Skal du punche løs på psykologen? :D

Gjest calestia
Skrevet

aner ikke om det er en sammenheng.. men for en liten tid tilbake skrev jeg noe liknende.. og da hadde jeg brukt aurorix i ca to uker..

Det har gitt seg nå da, heldigvis.. for det var helt grusomt..

så intenst forbanna og i løse lufta har jeg aldri vært, og jeg var ikke sinna på noe spesielt i det hele tatt. tror det var pillene jeg da..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...