Gå til innhold

Har jeg spist for mye?


poli10kk

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Har nå endelig begynt å slanke meg. Veier 80 kg skal ned i 68 kg. Det jeg lurer på er i går spiste jeg to skiver med magerost til frokost, 2 ksiver med agurk og tomat til lunsj, til middag en ferdigpakke med lasagne fra fjordland. og til kvelds to skiver med magerost. Er det mye kalorier i ferdigproduktene til fjordland? Håper noen kan svare meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fjordland-middagene inneholder generelt "passe" med kalorier, de jeg har prøvd har ligget på 450-500 per porsjon. Lasagnen har antakelig noe høyere kalori-innhold enn f.eks laksemiddagen eller oksesteken, vil jeg gjette.. Fjordland er bra synes jeg, det er lite av næringsinnholdet som forsvinner på den måten de konserverer maten. Så når man ikke har tid eller ork til å lage mat er Fjordland et av de bedre valgene i ferdigmat, ihvertfall. De har en hjemmeside (http://www.fjordland.no). Det står sikkert kaloriinnhold på produktene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lite frukt og grønt kanskje? Putt på et par frukter og/eller grønnsaker i løpet av dagen så blir det nok bra. Jeg spiser en del mer enn du gjør, jeg trimmer lite, men holder vekta. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye som 6 skiver har ikke vært tillatt på noen av de slankekursene jeg har gått på. Men vi skal ha en halv liter melk, 3 frukter og masse grønnsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke spis brød til kvelds. Ta det heller til frokost og lunsj. Minst mulig karbohydrater om kvelden.

Spis heller en omelett, tunfisk/kjøtt cottage cheese og kokt egg etc. til kveldsmat.

La frokosten være det største måltidet, kveldsmaten det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Du spiser for mye brød... Spis heller to skiver til frokost, en til lunsj og salat eller en yougurt eller frukt. Og bytt ut brødet på kvelden til enten rett i koppen, en lett yougurt eller tomat/agurk salat.. Men ikke så mye karbohydrater da, du får ikke forbrent det før du legger deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...