Gå til innhold

Noen som har adoptert fra Filipinene her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ny her på forumet. Mannen min og jeg har bestemt oss for å adopterer, men sliter litt med å bestemme fra hvilket land. Vi lurer derfor på om det er noen her som har adoptert fra Filipienen og som kan dele litt av erfaringene med oss. Bl.a informasjon om helsetilstand, alder, om hentereise gikk bra, rapportene som skal tilbake til Filipinene før adopsjon gjennomføres osv....

Jeg synes det er vanskelig dette her, jeg........

Skrevet

Håper du/dere får masse glede av DOL fremover. Og her det noen som har/skal adopterer fra F så svar vil du få(c:

Selv venter vi på nr 2 fra Colombia.

Lykke til med prosessen!

Vennlig hilsen

Skrevet

Ja, det har vi. Har en datter på 3,5 år som vi hentet nov-2000 (9 mnd gml). Nå er det bare få uker til vi drar og henter en gutt på 10 mnd som vi fikk tildelt forrige tirsdag. Ønsker du kontakt kan du sende meg en mail på [email protected] så skal jeg gi deg flere opplysninger.

Skrevet

Velkommen hit!

Jeg har ingen erfaringer på filipinene, men ville bare ønske deg velkommen.

Vennlig hilsen

Skrevet

Velkommen her på DOL. Det er ikke for mange av oss som har eller skal adoptere sønn fra Filippinene som er veldig aktive her. Det er synd! Men det betyr ikke at vi ikke er her!

Vi har en egenfødt sønn på 71/2 år og en adoptert fra Filippinene på 3 1/5. Vi er nå kommet på Masterlist igjen og skal adoptere nr.2.

Jeg er villig til å dele mye info. meg deg. Men bare gi meg en adresse el. lign. så skal jeg nok ta kontakt.

Det er lettere å gjøre slikt privat enn her! ( Visst du forstår hva jeg mener!)

Mvh.

Vannkastanje 1
Skrevet

Heisann, og velkommen hit :o)

Vi har en gutt på 4 år som vi kom hjem med i april i år.

Jeg deler gjerne info med deg hvis du har en mailadresse å legge ut her.

Klem fra

Skrevet

Hei Rusketuska!

Velkommen til DOL!

Vi har en sønn på 51/2 år fra Filippinene. Vi henta han i juni 99 og kan anbefale Filippinene på det varmeste!!!

Vi står nå på masterlist igjen og håper at den "store telefonen" skal ringe igjen!

Skrevet

Vi har ei jente på 3 1/2 år som vi hentet i nov-2000 på Filippinene (da var hun 10 mnd). I tillegg har vi en egenfødt sønn som nå er 9 mnd.

Vi kan absolutt anbefale Filippinene som giverland. Vi var i gang med prosess nr.2 da minsten meldte sin ankomst...

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...