Gå til innhold

Sint kone gis bort

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Jeg har hørt man kan få skattefradrag for trollete kjerring. Utgifter til ørepropper, kjøkkenforkle, hjelm, kvelder på puben når det er ulevelig hjemme osv.

Vi hadde et uahell i forsvaret med en sjokkgranat som gikk av for tidlig, og 5 mann ble slått ut. Jeg spurte han ene hvordan det gikk med han og han sa bare : " Jeg er så vant til å få kjeft av kjerringa, så det går bra!" Det var kjerring det.

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

"...han er i full gang med vasken nå"

Si fra om du vil gi bort han, da ;-)

Når han er ferdig der så kan du sende han hit. Jeg sender han tilbake når han er ferdig ned hele huset, og så ringer jeg når det blir nødvendig å vaske igjen her.

Jeg tok ham på fersken og ser at han vil gi meg bort. Det blir nok ikke billig jeg er verdt min vekt i gull.

Han er ikke så tøff som han gir seg ut for, han er i full gang med vasken nå :-)

Jeg har brukt 3 år på å temme ham, og det begynner å hjelpe nå.

Kjekt at så mange vil ha meg, men jeg orker ikke enda et dresurkurs :-)

Er du i slekt med hun derre R.Ivjern?

Det er mange mannfolk som vegrer seg mot å vaske dass. De svever i den villfarelse at man må like alt man gjør.

Eller så er det en forvirrings-taktikk. Du bruker 1/2 år på å mase, og overbevise de om at det ikke er sånn = 1/2 år uten dovask...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...