Ulv I Faarikaal Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Oppstusset kom beleilig nå som Søviknes skal komme tilbake, kanskje det bare var en avledningsmanøver? Ved at Scanche blir "top of mind" trekkes oppmerksomheten vekk fra Søviknes som meldte comeback på TV midt oppi oppstyret rundt ørefiken. Jeg satt og så på Søviknes på TV og syns det var rart han kom hoppende nå så beleilig. I lys av Sckanche blir søviknes nesten seriøs, eller mer seriøs. Å styrke en motpol på bekostning av en annen aktør man vil ha lyset vekk fra, er klassisk i PR. 0 Siter
mrxx Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Jeg tror det er viktig å ikke tenke altfor mye over ting og fable altfor mye.Ikke rart rykter oppstår. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 5. september 2003 Forfatter Skrevet 5. september 2003 Jeg tror det er viktig å ikke tenke altfor mye over ting og fable altfor mye.Ikke rart rykter oppstår. Det gjør livet litt mer innholdsrikt. Å fundere uten at det har noen konsekvenser er ganske kurant. Jeg tror Martin gir f i hva jeg tror/ mistenker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.