Gå til innhold

Scanche: var det bare et PR-stunt, avledningsmanøver?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Oppstusset kom beleilig nå som Søviknes skal komme tilbake, kanskje det bare var en avledningsmanøver?

Ved at Scanche blir "top of mind" trekkes oppmerksomheten vekk fra Søviknes som meldte comeback på TV midt oppi oppstyret rundt ørefiken. Jeg satt og så på Søviknes på TV og syns det var rart han kom hoppende nå så beleilig.

I lys av Sckanche blir søviknes nesten seriøs, eller mer seriøs.

Å styrke en motpol på bekostning av en annen aktør man vil ha lyset vekk fra, er klassisk i PR.

Skrevet

Jeg tror det er viktig å ikke tenke altfor mye over ting og fable altfor mye.Ikke rart rykter oppstår.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg tror det er viktig å ikke tenke altfor mye over ting og fable altfor mye.Ikke rart rykter oppstår.

Det gjør livet litt mer innholdsrikt. Å fundere uten at det har noen konsekvenser er ganske kurant.

Jeg tror Martin gir f i hva jeg tror/ mistenker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...