Gå til innhold

Skulle ha besøk, de ville ikke ha noe kake..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Det var MEG du skulle bedt! Jeg lider ikke av falsk beskjedenhet når det kommer til kaker. Heller er jeg aldri for mett for kaker. Og slanekr jeg meg så går det bestandig an å ta en pause for en god sak. Kaker og kaffe er bare bankers!

Gjest kakebaker

Det var MEG du skulle bedt! Jeg lider ikke av falsk beskjedenhet når det kommer til kaker. Heller er jeg aldri for mett for kaker. Og slanekr jeg meg så går det bestandig an å ta en pause for en god sak. Kaker og kaffe er bare bankers!

Men det er typisk at om jeg ikke har bakt eller har noe inne kommer det noen som gjerne vil ha noe.. Så blir det bare kjeks og saft:) Det tar jo tid å bake, og da er det jammen surt når de sier neitakk... Jo, de kunne smakt bittelitt synes jeg.

Annonse

laguna1365380434

Skjønner det. Alltid litt sårt om en har braset og ordnet, bakt eller hva som helst og gjestene ikke vil ha! Huff&huff:(

Jeg pleier å ha endel kakeplass jeg i hvertfall, bare folk ikke er helt bestemutter og mener at 4 vafler og to bløtkakestykker ikke er å smake;)

Skjønner det. Alltid litt sårt om en har braset og ordnet, bakt eller hva som helst og gjestene ikke vil ha! Huff&huff:(

Jeg pleier å ha endel kakeplass jeg i hvertfall, bare folk ikke er helt bestemutter og mener at 4 vafler og to bløtkakestykker ikke er å smake;)

Jeg har også vært på besøk der det såvidt er to hjerter vafler til hver..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...