Gå til innhold

en god flytende eyeliner?

Anbefalte innlegg

Gjest martamor

Jeg har lyst til å eksperimentere litt med sminke, og vil gjerne finne en god eyeliner (flytende). Jeg skal bruke den for å markere øyevippene på oversiden av øyet, ganske diskre.

Jeg har lys hud, blå øyne og blondt hår. Bruker en mørkebrun mascara. Hvilken farge bør jeg velge, og er det noen som har erfaring med et godt merke jeg kan velge? Helst en som er ganske lett å påføre:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118695-en-god-flytende-eyeliner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flytende eyeliner trenger man litt trening på. Spørs hvor dramatisk du ønsker å sminke deg, men til vanlig kler du antagelig best en grå eller brun eyeliner. Den kan duses ut med en svampekost.

Når det gjelder merker så har jeg ikke peiling. Kjøper fra Collection2000 på KappAhl jeg, da. :oops:

Jeg syns den er helt grei.. billig også..

Du kan også kjøpe en mørk øyenskygge og en kjempetynn pensel (på h&m eller mer eksklusive steder) og påføre øyenskyggen som eyeliner. Har du på litt vann på kosten så blir det sterkere farge og det sitter litt bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...