bompa Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Jeg holder FORTSATT på å skrive jobbsøknad.. grrrr.. Har ikke PEILING på hva jeg skal skrive på "Jeg søker jobb hos dere fordi...". Hvorfor søker man jobb på ei pizzasjappe? For å tjene penger, ja, men det kan jeg jo ikke skrive. "Fordi jeg liker å lage pizza" - neeei.. Hjelp! Noen som har noen tips? Jeg må forresten sende søknaden før kl. tolv.. Huuuff.. 0 Siter
Gjest pizzakukk Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 fordi jeg ønsker å utvikle meg innen serveringsbransjen. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 fordi du er dyktig til og interessert i matlaging, og fordi du trenger å spe litt på studilånet.. Er en fin omskrivning. Det er helt greit å ikke utelukkende være interessert i pizzasjappejobben for kun for spenningen eller skyld. Det hadde vel nesten virket mot sin hensikt.;o) Jeg tror folk innser at folk gjerne har høyere ambisjoner på sikt.. ) 0 Siter
bompa Skrevet 5. september 2003 Forfatter Skrevet 5. september 2003 fordi du er dyktig til og interessert i matlaging, og fordi du trenger å spe litt på studilånet.. Er en fin omskrivning. Det er helt greit å ikke utelukkende være interessert i pizzasjappejobben for kun for spenningen eller skyld. Det hadde vel nesten virket mot sin hensikt.;o) Jeg tror folk innser at folk gjerne har høyere ambisjoner på sikt.. ) Ja, den likte jeg! Tror du jeg også kan legge til "Ser også på dette som en fin mulighet til å komme meg ut i arbeidslivet", eller blir det litt frekt..? Takk for hjelpa forresten 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Ja, den likte jeg! Tror du jeg også kan legge til "Ser også på dette som en fin mulighet til å komme meg ut i arbeidslivet", eller blir det litt frekt..? Takk for hjelpa forresten ) Høres bra ut det. Kjør på&lykke til! 0 Siter
bompa Skrevet 5. september 2003 Forfatter Skrevet 5. september 2003 ) Høres bra ut det. Kjør på&lykke til! Ah jessss! Nå ble den perfekt! Takktakktakk 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Ah jessss! Nå ble den perfekt! Takktakktakk Bare hyggelig:o) Håper du får den da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.