Gå til innhold

Pirates of the Caribeean

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes filmen i seg selv var skuffende og kjedelig, men Johnny Depp briljerer som alltid

Handlingen var så som så, men hvem bryr seg om det når Johnny Depp gjør tidenes (homse-bifile-)pirat-rolle! Og når Orlando Bloom er med i tillegg - ja, da driter jeg i handlingen. :o)'

Annonse

Den eneste som "gjør" denne filmen er Johnny Depp, uten tvil. Han var bare suveren og utrolig morsom.

Handlinga var ikke mye å rope hurra for.

Det var forøvrig en merkelig stemning i salen. Første gang jeg har hørt klapping i begynnelsen og i sluttscenen av filmen. Kan ikke helt forstå meg på hvorfor, men det hadde kanskje noe med "fjortisfaktoren" å gjøre?

Den eneste som "gjør" denne filmen er Johnny Depp, uten tvil. Han var bare suveren og utrolig morsom.

Det var forøvrig en merkelig stemning i salen. Første gang jeg har hørt klapping i begynnelsen og i sluttscenen av filmen. Kan ikke helt forstå meg på hvorfor, men det hadde kanskje noe med "fjortisfaktoren" å gjøre?

Det er lite som irriterer meg mer enn klapping på kino. De forbanne homofile kokkene som setter igang den slags bærer tydelig preg av seksuelle problemer.

Jeg har spesielt merket det i filmer med Chris Rock. Av en eller annen grunn så klapper da folk for fyren.

Typisk tegn på skapteater, ergo et ønske om å virke som sofistikerte personer, og ditto homofili.

Da jeg så "Hockyfeber" (?) med Rob Lowe for hundre år siden klappet hele salen spontant etter sluttsenen! Men det er den eneste gangen jeg har opplevd det. :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...