Wibecke Skrevet 6. september 2003 Skrevet 6. september 2003 Til dere som skal nedover å hente små barn:-) Jeg har 8 Aventflasker som lillegutt ikke vil drikke av, er det noen som vil kjøpe de av meg, det følger med 4 smokker også + de som sitter på flaskene. Flaskene er bare brukt i Colombia, og 2 uker etter at vi kom hjem. Jeg selger disse for 150,- (tror de koster ca. 36/37,- pr. flaske i butikken, husker ikke helt) send meg mail på [email protected] Hilsen 0 Siter
Gjest ikke undertegnet... Skrevet 6. september 2003 Skrevet 6. september 2003 Er det lov å sette inn salgsannonse her?? 0 Siter
Wibecke Skrevet 6. september 2003 Forfatter Skrevet 6. september 2003 Er det lov å sette inn salgsannonse her?? Det vet jeg ikke, men det er lov å prøve seg, hvis ikke går jeg ut i fra at webmaster fjerner dette... Hilsen 0 Siter
peetmor Skrevet 6. september 2003 Skrevet 6. september 2003 Det vet jeg ikke, men det er lov å prøve seg, hvis ikke går jeg ut i fra at webmaster fjerner dette... Hilsen denne gangen, ref min tråd (c: klem fra 0 Siter
Gjest ikke undertegnet.... Skrevet 7. september 2003 Skrevet 7. september 2003 Det vet jeg ikke, men det er lov å prøve seg, hvis ikke går jeg ut i fra at webmaster fjerner dette... Hilsen Bare spurte fordi jeg har en del utstyr jeg også kunne tenke meg å selge, men hadde forstått det slik at kjøp/salg her ikke var lovlig... var bare derfor... 0 Siter
Wibecke Skrevet 7. september 2003 Forfatter Skrevet 7. september 2003 Bare spurte fordi jeg har en del utstyr jeg også kunne tenke meg å selge, men hadde forstått det slik at kjøp/salg her ikke var lovlig... var bare derfor... Det kan godt hende det ikke er lov!! Jeg har ikke fått noen respons, så kanskje det er best å legge det inn på Foreldre og barn siden :-) Lykke til med salg av div utstyr :-) Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.