Gå til innhold

17 år, kåt! Men får den plutselig nesten ikke opp! HJELP!!


17År

Anbefalte innlegg

Beklager, litt shabby måte dette ble skrevet på, men tar det rett ut fra jeg snakket med en kamerat om det! :

Begynte å rote litt på sofaen med dama, jeg fingra henne. Jeg fikk sånn halveis bennern. hun tok meg ikke på lillemann der og da. Så spurte hun om vi skulle gå i senga. Jeg sa "ja". vi gikk inn der og begynte å rote mens vi kledde av oss. Jeg fingra henne litt til, og så ble vi helt nakne. Hun hadde fortsatt ikke tatt på meg, men uansett burde jeg hatt skikkelig ereksjon, som som jeg vanligvis får av bare litt KLINING!

så onanerte hun meg litt, og den ble nesten ordentlig hard lissom... jeg tok frem kondon, men da rett før jeg skulle tre den på så datt Penis ned igjen! Da fniste vi litt i 3 sek, så sugde hun litt på den og jeg fikk tredd på kondomen.. jeg hadde jo nappa litt i den selv.. så jeg hadde lissom kommet litt godt på vei (selv om jeg ikke hadde skikkelig HARDON)

men da kondomen var på, datt den litt ned igjen. jeg onanerte litt selv, og den ble hard nok til å brukes;)

Problemet er:

Jeg fikk pressan litt inn, en gang ut og da jeg skulle dytte inn igjen så KOM JEG!!!!

Hvordan er dette mulig?

Dette er andre gang jeg prøver å ha sex med kjæresten min, forrige gang (2 dager siden) så fikk jeg den ikke hard nok i det hele tatt! Er kåt som en ukse vanligvis!

Jeg har bare gjort det 2 ganger før. Da i fylla! Begge gangene sto den som et tårn, men jeg fikk ikke orgasme noen av gangene! Og nå får jeg den såvidt opp, tenner rett og slett ikke!

Kjæresten har superdigg kropp, og et utseende som en modell!

Hva kan være galt?

Takker for ALLE svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ditt problem er vel ikke så uvanlig hos unge gutter. Litt ut fra egne erfaringer er dette noe du vokser av deg. Du har, etter min oppfatning, den annerkjente prestasjonsangsten. Det at du har fått det til i påvirka tilstand kan jo ha sin årsak i at du ikke i samme grad har tenkt på at du må prestere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt problem er vel ikke så uvanlig hos unge gutter. Litt ut fra egne erfaringer er dette noe du vokser av deg. Du har, etter min oppfatning, den annerkjente prestasjonsangsten. Det at du har fått det til i påvirka tilstand kan jo ha sin årsak i at du ikke i samme grad har tenkt på at du må prestere.

Hvorfor får jeg såvidt ereksjon da??! Tror du jeg vil ha "prestasjonsangst" lenge eller? hehe :P Dama blir jo rimelig skuffa da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får jeg såvidt ereksjon da??! Tror du jeg vil ha "prestasjonsangst" lenge eller? hehe :P Dama blir jo rimelig skuffa da!

Prøv å forklare at du har lyst på henne selv om du ikke har reisning. Etterhvert kommer selvtilliten og så forsvinner problemet.

Konentrere deg om henne den tiden du merker den ikke fungerer som du vil - sett vekk fokusen fra deg selv litt. Prøv å tenke på noe annet...

Ikke lett.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å forklare at du har lyst på henne selv om du ikke har reisning. Etterhvert kommer selvtilliten og så forsvinner problemet.

Konentrere deg om henne den tiden du merker den ikke fungerer som du vil - sett vekk fokusen fra deg selv litt. Prøv å tenke på noe annet...

Ikke lett.. :-)

hehe, har prøvd å tenke på noe annet! Hun vet jeg har lyst på henne! Kan det ha med at begge gangen har vi starta i stuen og så gått inn på rommet? Er jo vertfall LITT turnof da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, alle knoter de første gangene :-)Da du kom med en gang - søtt. Det syntes sikkert jenta di også. Klar igjen om 10 min vel. Hehe, må le.

Det kommer flere ganger, ikke sant, og det blir bare bedre og bedre.

Slapp av :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slapp av, alle knoter de første gangene :-)Da du kom med en gang - søtt. Det syntes sikkert jenta di også. Klar igjen om 10 min vel. Hehe, må le.

Det kommer flere ganger, ikke sant, og det blir bare bedre og bedre.

Slapp av :-)

hehe, hun syntes heller det er så jævlig dårlig av meg! Klarer såvidt å få den opp, og når jeg først får den inn, så komme rjeg etter 1,5 jokk! haha,*ler selv*! Det er sånn alle gutta "tullermobber" da! Så skjer det fanden med meg ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har prøvd å tenke på noe annet! Hun vet jeg har lyst på henne! Kan det ha med at begge gangen har vi starta i stuen og så gått inn på rommet? Er jo vertfall LITT turnof da :P

Muligens.. Du får da plutselig tid til bekymring om slapphet. Og hvorfor flytte dere?? La det stå til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens.. Du får da plutselig tid til bekymring om slapphet. Og hvorfor flytte dere?? La det stå til! :-)

HHMmm, hun vil ikke gjøre det på sofaen. Skal prøve her om et par dager. Får se da! Følg med på denne tråden hva som skjer.. Kan bli morro :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, hun syntes heller det er så jævlig dårlig av meg! Klarer såvidt å få den opp, og når jeg først får den inn, så komme rjeg etter 1,5 jokk! haha,*ler selv*! Det er sånn alle gutta "tullermobber" da! Så skjer det fanden med meg ass!

Det kommer seg etter hvert. Er hun glad i deg så skjønner hun. Det er ikke noe feil med deg, du er bare ung og herlig :-) Du orker vel mer enn en gang, og du spør henne hva hun vil ha OG gi henne det. Ingen er tankeleser, og i deres alder er det jo enda verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer seg etter hvert. Er hun glad i deg så skjønner hun. Det er ikke noe feil med deg, du er bare ung og herlig :-) Du orker vel mer enn en gang, og du spør henne hva hun vil ha OG gi henne det. Ingen er tankeleser, og i deres alder er det jo enda verre.

:( Skuffa over meg ass.. Greit nok å komme fort! Men å ikke få bennern når jeg skal plugge ass! Det er jo helt latterlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Skuffa over meg ass.. Greit nok å komme fort! Men å ikke få bennern når jeg skal plugge ass! Det er jo helt latterlig!

Ikke tenk så mye på det :-)

Tenk som så at du er kåt og har lyst - alt annet blåser du unna. Snakk også litt med jenta di. Du tør vel det? Hun er sikkert like usikker som deg.

Lykke til (flirer) Søtt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk så mye på det :-)

Tenk som så at du er kåt og har lyst - alt annet blåser du unna. Snakk også litt med jenta di. Du tør vel det? Hun er sikkert like usikker som deg.

Lykke til (flirer) Søtt ;)

Snakker om det.. Jeg er ikke den sjenerte typen. Pluss at hun er 1.5 år yngre enn meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor får jeg såvidt ereksjon da??! Tror du jeg vil ha "prestasjonsangst" lenge eller? hehe :P Dama blir jo rimelig skuffa da!

Det med prestasjonsangst har jeg erfaring med at forsvinner etter hvert som du blir sikker på forholdet du har med dama di. Når du føler at du kan "dumme deg ut" sammen med henne, og at dere kan fortsette å utforske hverandre fordi om du ikke får'n opp har dere kommet langt, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med prestasjonsangst har jeg erfaring med at forsvinner etter hvert som du blir sikker på forholdet du har med dama di. Når du føler at du kan "dumme deg ut" sammen med henne, og at dere kan fortsette å utforske hverandre fordi om du ikke får'n opp har dere kommet langt, tror jeg.

Forresten, jeg tar none piller som heter Tetrasyclin. De fungerer mot uren hud. Kan de misnke min sexuelle prestasjon? Jeg trener også styrke 3-4 dager i uken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg tar none piller som heter Tetrasyclin. De fungerer mot uren hud. Kan de misnke min sexuelle prestasjon? Jeg trener også styrke 3-4 dager i uken..

Tetracyclin kjenner jeg ikke videre, ikke har jeg felleskatalogen heller. Ekspertpanelet sitter nok med en formening. Det er i alle fall ikke noe i veien med å trene, det skal normalt sett ikke gå ut over prestasjonen, hvis du da ikke tar noe for å fremme treningsprestasjonen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tetracyclin kjenner jeg ikke videre, ikke har jeg felleskatalogen heller. Ekspertpanelet sitter nok med en formening. Det er i alle fall ikke noe i veien med å trene, det skal normalt sett ikke gå ut over prestasjonen, hvis du da ikke tar noe for å fremme treningsprestasjonen....

Er nettop ferdig med en kur Kreatin. Men tar det ikke nå... Skal ikke ta det mere heller. Men lurer fært på den Tetracyclinen...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, den kjente prestasjonsangsten...

ikke fortvil, slapp av og fokuser på alt annet enn at kr skal stå i giv akt, så skal du se at det løser seg fort og gæli... det du beskriver har antageligvis skjedd med de fleste menn.. (ikke meg da selvsagt da jeg aldri har hatt sex:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt krølltopp

Meget lett å se kva som er problemet ditt. Kommer sikkert av at du er nervøs, eller ikkje heilt sikker på deg selv. Prøv å ha eit laaaaaangt forspiel før du dra ann fram ;) Varm opp skikkeligt visst du sjønner kva jeg mener :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om det.. Jeg er ikke den sjenerte typen. Pluss at hun er 1.5 år yngre enn meg;)

straffbart da jo...

ellers må jeg innrømme at uttrykket "plugge dama" gjorde meg meget opphisset...

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...