Gå til innhold

Piercing i leppa...hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest liten pike 19

14. august, for litt over tre uker siden, tok jeg og en venninne piercing i leppa. På høyre side i underleppa. Vi fikk ring da vi tok den, og venninna mi skifta til stang forige uke. Vi har begge hatt litt verk hele tiden, men ikke no sånn svære greier.

Men idag da jeg våkna hadde leppa mi hovna opp no voldsomt på venstre sida av ringen. Det er sånn liten bulk der liksom. Så jeg lurer da på om dette er normalt, om jeg burde være bekymra? Har veeeeeeldig liten lyst til å ta den ut liksom. Kanskje det hjelper om jeg skifter til stang? Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118821-piercing-i-leppahjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

Vet ikke helt, du burde kanskje sjekke med legen? (leste info fra ulv her, det så jo litt drama ut...)

Men vanligvis går sånne hevelser over. Min leppe ble kjenpehoven da jeg piercet den, og den gikk ikke helt ned heller, fordi det var umulig for meg å lavære å snu på ringen..;)

Det hjalp veldig å bytte til stang..

Husk å bruke munnskyld, så du får renset godt!

P.S De fleste jeg kjenner som har hatt piercing i tunge/lepper har fått småinfeksjiner/hevelser men de har vært heeelt uskyldige..

Men sikkert lurt å rusle innim legen allikevel for å utelukke at det kan være noe skummelt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118821-piercing-i-leppahjelp/#findComment-717749
Del på andre sider

Vet ikke helt, du burde kanskje sjekke med legen? (leste info fra ulv her, det så jo litt drama ut...)

Men vanligvis går sånne hevelser over. Min leppe ble kjenpehoven da jeg piercet den, og den gikk ikke helt ned heller, fordi det var umulig for meg å lavære å snu på ringen..;)

Det hjalp veldig å bytte til stang..

Husk å bruke munnskyld, så du får renset godt!

P.S De fleste jeg kjenner som har hatt piercing i tunge/lepper har fått småinfeksjiner/hevelser men de har vært heeelt uskyldige..

Men sikkert lurt å rusle innim legen allikevel for å utelukke at det kan være noe skummelt!

Tusen takk til begge to! Jeg tror jeg bare fikk litt panikk, hevelsen har nemlig begynt å minke nå. Jeg skal bytte til stang imorgen..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118821-piercing-i-leppahjelp/#findComment-717755
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...