Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dvd-spilleren min har tatt kvelden bare noen måneder etter at garantien gikk ut, selvfølgelig... I følge butikken vil det ikke lønne seg å kjøpe ny. Jeg trenger en spiller i går og har egentlig ingen penger å legge i det. Noen som vet om en billig og brukbar spiller? Jeg er ikke kresen på lyd og bilde da jeg har en rævva tv og ikke noe kult lydanlegg til.

Skrevet

Det vil selvfølgelig ikke lønne seg å reparere mener jeg! *doh*

Skrevet

Dersom det ikke er din skyld at spilleren er ødelagt, men det derimot skyldes en svakhet ved spilleren kan du fortsatt ha rett til å reklamere. Garantier varer gjerne bare 1 år, men reklamasjonstiden på en DVD-spiller vil enten være 2 eller 5 år.

Skrevet

Dersom det ikke er din skyld at spilleren er ødelagt, men det derimot skyldes en svakhet ved spilleren kan du fortsatt ha rett til å reklamere. Garantier varer gjerne bare 1 år, men reklamasjonstiden på en DVD-spiller vil enten være 2 eller 5 år.

Det er ikke godt å si faktisk. Den bare slurer og hakker og stønner. Den har vært litt sånn lenge, men bare blitt verre. Men det er ikke utenkelig at den har fått litt hjelp til å jobbe av en klåfingra 3-åring...

Skrevet

Fortell meg hvilken DVD-spiller jeg *ikke* skal kjøpe.

Går til innkjøp om kort tid..

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det er ikke godt å si faktisk. Den bare slurer og hakker og stønner. Den har vært litt sånn lenge, men bare blitt verre. Men det er ikke utenkelig at den har fått litt hjelp til å jobbe av en klåfingra 3-åring...

Kanskje du skulle kikke under lokket om det finnes lakrisbåter, småpenger eller brødskorper?

Ganske vanlig egentlig. Smeltet lakrisbåt eller seigmann er ikke reklamasjonsgrunn.

Skrevet

Kanskje du skulle kikke under lokket om det finnes lakrisbåter, småpenger eller brødskorper?

Ganske vanlig egentlig. Smeltet lakrisbåt eller seigmann er ikke reklamasjonsgrunn.

Den er åpnet av en kvasireparatør og ikke funnet hverken båter eller biler. Men takk for godt tips!

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Den er åpnet av en kvasireparatør og ikke funnet hverken båter eller biler. Men takk for godt tips!

Venninna mi leverte en videospiller til rep og var skikkelig grinete for at den sluttet å virke så fort. Da hun hentet den fikk hun en liten pose med en bit appelsinskall, lakrisbåt, legokloss og noen mynter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...